چهارشنبه 13 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسن زنگنه گفت: مردمی‌سازی اقتصاد به این معنا است که مدیریت نیز واگذار شود، اما اکنون مالکیت را واگذار می‌کنیم و مدیریت همچنان در دست دولت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: ساساً چرا دینامیکِ اقتصاد ایران تا این حد وابسته به تغییرات نرخ ارز شده است؟ پاسخ به این سوال را باید در الگوی مصرف درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت و محصولات طبیعی جست‌وجو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساساً چرا دینامیکِ اقتصاد ایران تا این حد وابسته به تغییرات نرخ ارز شده است؟ پاسخ به این سوال را باید در الگوی مصرف درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت و محصولات طبیعی جست‌وجو کرد.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی تواند با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً باید به تراز عملیاتی بودجه دقت کنیم، ناترازی بانک‌ها را درست کنیم و وضعیت نقدینگی اصلاح شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف در پاسخ به اخطار نماینده مردم قزوین درباره توجه به کلیت بودجه، گفت: حتماً در جریان بررسی بودجه باید به تراز عملیاتی آن و ناترازی بانک‌ها توجه شود.

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده مردم قزوین درباره توجه به کلیت بودجه، گفت: حتماً در جریان بررسی بودجه باید به تراز عملیاتی آن و ناترازی بانک‌ها توجه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً ما باید به تراز عملیاتی بودجه توجه داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً ما باید به تراز عملیاتی بودجه توجه داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لطف‌الله سیاهکلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، گفت: پی‌ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه منطبق بر اصول اسلامی جهت ایجاد رفاه و رفع فقر در قانون اساسی آمده است. وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید فرمودند برای تورم باید راهکاری پیدا کرده و آن را علاج کنیم. اکنون مجلس در حال تصویب بودجه سال آینده است و سوال بنده این...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً باید به تراز عملیاتی بودجه دقت کنیم، ناترازی بانک‌ها را درست کنیم و وضعیت نقدینگی اصلاح شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی خوشنود با اشاره به افزایش درآمد شهرداری تهران نسبت به سال گذشته گفت: ما موفق شدیم 220 درصد افزایش درآمد معادل 10 هزار میلیارد تومان وصولی درآمدهای پایدار، خارج از بدنه شهرداری تهران داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: دلار هفته را با فتح قله‌های جدید به پایان رساند. دلار بازار متشکل 44 هزار و 673 تومان شد و بانک مرکزی نیز در نهایت به این روند صعودی تن داد تا نرخ صرافی‌ها هم بر اساس داده‌های سامانه بازار متشکل ارزی به 45 هزار و 197 تومان برسد. اما آیا دلار همچنان همین راه را خواهد پیمود؟