جمعه 15 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری مهر

در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده است: در سال 1402 پیش بینی شده است که با فرض تداوم وضعیت موجود، نرخ تورم نسبت به سال 1401 کمتر ولی همچنان بالای 40 درصد باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: سید ابراهیم رئیسی سرانجام لایحه بودجه 2164هزار میلیارد تومانی سال آینده کشور را تحویل مجلس داد و اعلام کرد که در بودجه1402 دولت دنبال مهار تورم و بهبود معیشت مردم است و سند دخل و خرج دولت براساس سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه تنظیم شده و رشد اقتصادی ایران عدالت محور خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهترین کارنامه با توجه به درآمد نفت مربوط به مرحوم محسن نوربخش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویر دخل و خرج کشور در سال آینده از کسری 476 هزار میلیارد تومانی کسری تراز عملیاتی حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مطابق لایحه تقدیم شده سال 1402 به مجلس و ارقام منتشر شده و ارقام عملکردی دولت از شش دهه قبل، کسری تراز عملیاتی قابل محاسبه است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بودجه جاری کشور حدود هزار همت تعهدات اجتناب ناپذیر در هزینه ها و در مقابل آن حدود 600 همت امکان ایجاد درآمد پایدار وجود دارد و این امر نشان دهنده ناترازی عملیاتی است لذا تاکید داریم دولت به سمت درآمدهای پایدار حرکت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه سید احسان خاندوزی؛ وزیر اقتصاد در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر ادعای رئیس دولت دوازدهم درباره پر بودن خزانه در پایان دولت قبل اظهار کرد: «همان‌طور که در نامه آقای واعظی به آقای نوبخت که مردادماه پارسال منتشر شد، دیده‌اید، خزانه دولت خالی بوده است. اگر منظور ذخایر ارزی بانک مرکزی است، باید گفت در همه سال‌های گذشته همه رؤسای بانک‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفته است که آذر منصوری به دلیل محکومیت قضایی و محرومیت اجتماعی، صلاحیت حضور حتی به عنوان عضو موثر حزب اتحاد ملت را نداشته و ندارد و استعلامات قضایی وی منفی بود.

خبرگزاری دانا

لایحه بودجه سال 1402 در حالی امروز (4 دی‌ماه) تقدیم مجلس می‌شود که حرف و حدیث‌های فراوانی در آن وجود دارد، اما هرچه که هست اینکه این بودجه باید در حوزه «اشتغال» و «معیشت» به کار مردم بیاید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این بانک در پایان ماه هشتم سال جاری در شاخص‌های متعدد از جمله حاشیه سود عملیاتی، درآمد تسهیلات ریالی و ارزی، درآمد سپرده‌گذاری، مانده و سهم درصد تسهیلات ریالی و ارزی، سپرده‌ها و سهم درصد آن، چهار سپرده ریالی و درصد آن و همچنین سپرده‌های ارزی، جایگاه نخست را در بین بانک‌های کشور از آن خود کرد. بر اساس این گزارش، بانک ملت در حاشیه سود عملیاتی (تراز...

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه 1402 هفته آینده به مجلس می‌رسد، گفت: لایحه بودجه سال بعد یکپارچه بوده و دو مرحله‌ای نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه 1402 هفته آینده به مجلس می‌رسد، گفت: به صورت لایحه یکپارچه به مجلس ارائه می‌شود.