جمعه 15 تیر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیشگامی بانک ملت در ارائه خدمات جدید الکترونیک قدردانی و اظهار امیدواری کرد که روز به روز شاهد به ثمر نشستن اقدامات نوین دیگری در این عرصه باشیم.

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیشگامی بانک ملت در ارائه خدمات جدید الکترونیک قدردانی و اظهار امیدواری کرد که روز به روز شاهد به ثمر نشستن اقدامات نوین دیگری در این عرصه باشیم.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه با اشاره به این موضوع که بعید است از ناحیه تولید و فروش نفت برای بودجه 1402 افزایشی را شاهد باشیم گفت: منابع بودجه برای تدوین لایحه بودجه سال جدید باید واقعی و قابل تحقق باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی به صورت ماهانه گزارش تحلیل تحولات اقتصاد کلان و اقدامات بانک مرکزی را منتشر می‌کند. این گزارش‌ها می‌تواند مبنای قضاوت کارشناسان، تحلیلگران و افراد عادی در جامعه قرار گیرد. در گزارش تحلیل تحولات اقتصاد کلان و اقدامات بانک مرکزی که در مورد اقدامات این بانک در شهریورماه 1401 منتشر شده است، نرخ رشد نقدینگی (دوازده‌ماهه) از 40.5 درصد در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی اعلام کرد: اقدامات انجام شده در زمینه کنترل رشد نقدینگی مشتمل بر کنترل رشد پایه پولی و خلق پول بانکی، پرهیز از پولی سازی کسری بودجه از طریق هماهنگی میان بانک مرکزی و ارکان اقتصادی دولت، پیگیری برنامه اصلاح نظام بانکی و کنترل بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی، ثبات بخشی به بازار ارز، مدیریت انتظارات تورمی، نظارت بر تغییرات قیمت کالا‌ها و خدمات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نرخ رشد نقدینگی (دوازده‌ماهه) از 40.5 درصد در پایان شهریور سال گذشته به 35 درصد در پایان شهریور 1401 کاهش یافته و رشد پایه پولی در دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه امسال هم 33.1 درصد بوده است.

خبرگزاری تسنیم

درآمدهای عمومی دولت در شش ماهه اول سال جاری از رشد 59.2 درصدی برخوردار بود در حالی که هزینه‌های جاری دولت 30.7 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، اقدامات انجام شده در زمینه کنترل رشد نقدینگی مشتمل بر کنترل رشد پایه پولی و خلق پول بانکی، پرهیز از پولی سازی کسری بودجه از طریق هماهنگی میان بانک مرکزی و ارکان اقتصادی دولت، پیگیری برنامه اصلاح نظام بانکی و کنترل بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی، ثبات بخشی به بازار ارز، مدیریت انتظارات تورمی، نظارت بر تغییرات قیمت کالا‌ها...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نرخ رشد نقدینگی (دوازده‌ماهه) از 40.5 درصد در پایان شهریور پارسال به 35 درصد در پایان شهریور 1401 کاهش یافته و رشد پایه پولی در دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه سال 1401 هم 33.1 درصد بوده است.

خبرگزاری مهر

نرخ رشد نقدینگی (دوازده‌ماهه) از 40.5 درصد در پایان شهریور پارسال به 35 درصد در پایان شهریور 1401 کاهش یافته و رشد پایه پولی در دوازده ماهه منتهی به شهریورماه سال 1401 هم 33.1 درصد بوده است.

وب‌گاه گسترش

کسری بودجه دولت در 6 ماهه اول 1401 کاهش بیش از 101 درصدی را ثبت کرد.