پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ترافیک سنگین، جدیدترین مشکل ورزشگاه شهدا:/ خیابان اصلی شهرقدس گیت ورودی شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین، جدیدترین مشکل ورزشگاه شهدا:/ خیابان اصلی شهرقدس گیت ورودی شد!

مسئولان ورزشگاه شهرقدس خیابان اصلی را تبدیل به گیت ورودی کردند!

به گزارش ورزش سه، شهرداری شهرقدس و مسئولان برگزاری استادیوم شهدای این شهر در اقدامی عجیب خیابان اصلی را تبدیل به گیت ورودی هواداران کردند و این مسئله قطعا با ترافیک شدید اطراف استادیوم همراه خواهد شد.

10 ساعت مانده به شروع دیدار استقلال و الغرافه مسئولان این ورزشگاه اقدام به بستن خیابان و ساختن گیت ورودی با داربست کردند و مسیر فرعی جایگزینی را برای پارکینگ ورزشگاه و خروجی شهر انتخاب کردند که این مسئله باعث خواهد شد تا از دیگر نقاط داخل شهر و البته افرادی که از نقاط مختلف تهران به ورزشگاه می‌آیند فقط یک مسیر برای رسیدن به ورزشگاه داشته باشند و این مسئله ترافیک عجیبی را ایجاد خواهد کرد!

این اقدام به دلیل تفکیک کردن هواداران در زمان حضور در ورزشگاه انجام شده است و با توجه به اینکه فقط یک مسیر برای ورود به پارکینگ مجموعه در نظر گرفته شده است، تمامی خودروها باید از مسیر تعریف شده وارد شوند و با توجه به برگزاری مسابقه در زمان اوج ساعت ترافیکی شهرقدس و جمعیت زیاد این شهرستان، بار ترافیکی سنگینی را در محدوده ورزشگاه و حتی نقاط مختلف شهر ایجاد خواهد کرد.

خیابان سی‌متری شورا یکی از پرتردد ترین مسیرهای داخلی شهرقدس است که در منطقه پرجمعیت این شهرستان حضور دارد و باید دید مسدود کردن این مسیر چه شرایطی را در زمان برگزاری مسابقه ایجاد خواهد کرد.

ترافیک سنگین، جدیدترین مشکل ورزشگاه شهدا:/ خیابان اصلی شهرقدس گیت ورودی شد! 2