شنبه 29 اردیبهشت 1403

تراکتور در آزمون ثبات و بی‌ثباتی / «تمدید» واژه‌ای غریب برای پرشورها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تراکتور در آزمون ثبات و بی‌ثباتی / «تمدید» واژه‌ای غریب برای پرشورها

تراکتور پس از پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال بار دیگر در آزمون ثبات و بی‌ثباتی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مذاکرات باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده و علیرغم اینکه اعلام شد این مذاکرات ادامه دارد اما با باز شدن پای گزینه‌های دیگر به نوعی بوی تغییرات به مشام می‌رسد تا تمدید قرارداد با سرمربی ترکیه‌ای.

این درحالی است که بعد از نتایج نسبتاً خوب تراکتور در هفته‌های آخر لیگ برتر که آرامش را به این تیم پرطرفدار بازگردانده بود، انتظار می‌رفت تا مسئولان تراکتور با تثبیت حضور کادرفنی گام بلندی برای فصل آینده بردارند اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

حکایت تکراری در تراکتورِ زنوزی جایی که تیم محبوب پرشورها در 4 فصل گذشته در پایان مسابقات روی گسل تغییرات قرار داشته است؛ البته این تغییرات هیچ‌گاه به ثبات نیانجامیده و سرمربیان جدید خیلی زود چمدان‌های خود را بسته و از این تیم رفتنی شده‌اند.

به استثناء فصل گذشته که فیروز کریمی به دنبال تغییرات نافرجام و پرحاشیه روی نیمکت تراکتور ابقاء شد، این تیم معمولاً فصل جدید را با کادرفنی جدید استارت زده و همواره نیز رکورددار بی‌ثباتی بوده است.

در این بین نکته مهم این است که هر موقع انتخاب سرمربیان در تراکتور از اقبال عمومی برخوردار نبوده و به عبارتی دیگر، همسو با خواسته هواداران نبوده است، این سرمربیان به اصطلاح معروف برف تبریز را ندیده‌اند!

حالا تراکتورِ زنوزی در شروع پنجمین فصل خود بار دیگر در آزمون ثبات و بی‌ثباتی قرار گرفته و باید دید که مدیران این تیم از اتفاقات سال‌های اخیر درس عبرت گرفته و از تجربیات استفاده می‌کنند یا خیر؟

انتهای پیام /