شنبه 31 شهریور 1403

تسلیم دروازه‌بان سابق رئال مقابل لیورپولی‌ها / یک اشتباه همه مهارهای درخشان کپا را نابود کرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تسلیم دروازه‌بان سابق رئال مقابل لیورپولی‌ها / یک اشتباه همه مهارهای درخشان کپا را نابود کرد! (عکس)

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان بورنموث، بعد از سه مهار درخشان با یک اشتباه باعث شد لیورپول گلزنی را شروع کند.

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی بورنموث، امروز در دیدار این تیم مقابل لیورپول یک نیمه عجیب را پشت سر گذاشت.

کپا در شروع بازی بارها جانانه مقابل لیورپولی‌ها ایستادگی کرد و سه مهار درخشان او مانع از رسیدن شاگردان اشلوت به گل شد. اما بعد از این درخشش‌ها او با یک اشتباه در خروج از دروازه باعث شد قفل بازی برای لیورپول باز شود و در ادامه دو بار دیگر توپ از خط دروازه کپا گذشت.

کپا که تابستان گذشته از چلسی راهی رئال مادرید شد حتی در غیاب تیبو کورتوا نتوانست دروازه‌بان فیکس رئال شود و این فرصت را به لونین واگذر کرد. تیبو که تنها 20 بار درون دروازه رئال ایستاده بود امسال تابستان به انگلیس پیوست و پیراهن شماره یک بورنموث را به تن کرد.

کپا بازی را عالی شروع کرد و تنها بعد از هفت دقیقه با واکنشی عالی مانع باز شدن دروازه تیمش شد. شوت سهمگین لوئیس دیاز را دروازه‌بان اسپانیایی با یک دست از بالای تیر افقی به بیرون فرستاد. شش دقیقه بعد باز هم یک پاس عمقی خطرناک این بار محمد صلاح را در موقعیت گلزنی قرار دارد. شوت پای چپ ناگهانی ستاره مصری را این بار کپا با شیرجه و باز هم با یک دست راهی کرنر کرد تا دبل‌سیوی استثنایی در شروع مسابقه داشته باشد.

درخشش کپا همچنان ادامه داشت. لوئیس دیاز که در این نیمه کابوس بورنموث شده بود با حرکات تکنیکی خودش را به یک قدمی دروازه رساند. شوت او را کپا با نشستن روی زمین و دراز کردن پایش باز هم به کرنر فرستاد تا نشان بدهد عبور از او برای لیورپولی‌ها به این راحتی‌ها نیست.

عجیب اینکه چهار دقیقه بعد، کپا بعد از این سه واکنش درخشان اشتباه بدی داشت و باعث شد گلزنی لیورپولی‌ها آغاز شود. پاس بلند کوناته از قلب خط دفاع لیورپول نزدیک به محوطه جریمه بورنموث به لوئیس دیاز رسید. کپا با اشتباه محاسبه وحشتناک، خروجی اشتباه داشت. دیاز از این اشتباه بهترین استفاده را کرد و دروازه عملا خالی مانده بورنموث را با یک ضربه دقیق باز کرد.

به نظر می‌رسید کپا با این اشتباه اعتماد به نفسش را از دست داده است. او در دقایق بعدی یک گل از لوئیس دیاز و یک گل از داروین نونیز دریافت کرد هر چند روی این گلها به خصوص گل داروین او تقصیری نداشت و شوت ستاره اروگوئه‌ای غیر قابل مهار بود.

تسلیم دروازه‌بان سابق رئال مقابل لیورپولی‌ها / یک اشتباه همه مهارهای درخشان کپا را نابود کرد! (عکس) 2
تسلیم دروازه‌بان سابق رئال مقابل لیورپولی‌ها / یک اشتباه همه مهارهای درخشان کپا را نابود کرد! (عکس) 3
تسلیم دروازه‌بان سابق رئال مقابل لیورپولی‌ها / یک اشتباه همه مهارهای درخشان کپا را نابود کرد! (عکس) 4