پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در نشست مشترک یا معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: کمبود آب و مدیریت غلط در این حوزه، زلزله، ساخت‌وساز ناایمن و توسعه حاشیه‌نشینی را از جمله بحران‌های پیش روی کشور است.

زائران عمره مفرده از 11 ایستگاه پروازی عازم عربستان می‌شوند.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران با اشاره به رضایت تهرانی‌ها از برنامه‌های شهرداری تهران در عید فطر گفت: تمامی تلاش‌های صورت گرفته، حاکی از رضایت بالای مردم بود. امیدواریم در نماز عید فطر 1404، شاهد خدمت‌رسانی کامل‌تر و جامع‌تری به مردم عزیز باشیم.

دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز رسماً آغاز به کار کرد.

جهانگیر الماسی: به جای خیلی مسائل که جایش اصلاً نیازی در فیلم سازی ما نیست و جذابیتی هم ندارد، بحث خانواده می‌تواند جایگزین شود، همین که عشق اعضای خانواده به هم را برسانیم،‌کارمان را درست انجام داده‌ایم. باید به سمت ازدیاد نسل و خانواده حرکت کنیم.

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور، حمایت همه جانبه خود را از آن نهاد انقلابی اعلام کرده و از هیچ تلاشی برای برای دستیابی به ابزارهای فناورانه جهت ارتقای توان دفاعی کشور دریغ نمی‌کند.

در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به ریاست عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آیین اعطای پروانه یکپارچه شبکه و خدمات موسوم به UNSP به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت برگزار شد.

نخستین کاروان زائران عمره گزار ایرانی با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شدند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از معرفی 61 هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: بنا داریم تا تمامی هنرمندان فاقد بیمه بتوانند به سهولت از مزایای بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شوند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 64 نفر بر اثر غرق‌شدگی در فروردین ماه سال 1403، گفت: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان‌های فارس و اصفهان بوده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، جزئیات بیشتری را درباره احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران توضیح داد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم گفت: فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد.

رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال 1403 را به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر لزوم صدور احکام جایگزین حبس متناسب با جرم و در چارچوب قانون گفت: محاکم در صدور این نوع از احکام، اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

معاون وزیر دادگستری با اشاره به اینکه زباله‌گردی ناقض کرامت انسانی است، گفت: قانون مدیریت پسماند سال‌هاست عملیاتی نشده لذا تلاش داریم با استفاده از اهرم مدعی‌العموم، دستگاه‌های مسئول را به اجرای این قانون ملزم کنیم.