جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی کشور تا روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سال 1403 از طریق وب سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی امکان‌پذیر است.

رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت گفت: بالغ بر 8 هزار آزمایشگاه در سطوح مختلف در کشور داریم.

ورود واگن‌های وارداتی از چین به تهران همچنان با اما و اگر روبرو است و این در حالی است با گذشته فروردین‌ماه 1403 مشکل از سوی وزارت کشور حل نشده است و بنا بر گفته رئیس شورای شهر تهران با این شرایط مشکل مردم در حوزه حمل و نقل باقی خواهند ماند.

فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی از دهم اسفند 1402 آغاز شده است و تا بهمن سال جاری به اتمام می‌رسد.

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

متهمانی که اقدام به سرقت میلیاردی در برج لاکچری نیاوران کرده بودند، بازداشت شدند.

معاون شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر تقویم آموزشی و احتمال آغاز فعالیت مدارس از شهریورماه در سال‌های آینده توضیحاتی داد.

رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رفع مشکلات سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت تا پایان هفته خبر داد.

معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی در نخستین دورهمی مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در سال جاری، اجرای دقیق و باکیفیت قانون جهش تولید دانش‌بنیان را از مهمترین سرفصل‌های کاری این معاونت در سال 1403 دانست.

شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد وزارت نفت از 150 به 666 شرکت و مبلغ قراردادی آنها نیز به 386 میلیون دلار (7 هزار و 200 میلیارد تومان) رسید.

مدیر کانون هموفیلی ایران از شناسایی 13 هزار بیمار مبتلا به هموفیلی در کشور خبر داد.

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق شدند، دستگاه حفاری زیر دریا را داخلی‌سازی کنند.

شهردار منطقه 6 شهر تهران با اشاره به میزبانی از 120 هزار شهروند در جشنواره شهر رمضان گفت: موفقیت در میزبانی از دو رویداد و جشنواره فرامنطقه‌ای و بزرگ شهری در بلوار کشاورز و بوستان لاله، نتیجه کار مشارکتی بین همه بخش‌های شهرداری بود.

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، پاویون شرکت‌های دانش بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

همزمان با عملیات «وعده صادق» از خاک جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پویش "تیتر اول رسانه‌های جهان" در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.