جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی و برای آگاهی بخشی درباره هموفیلی، همگام با سایر اِلمان‌های شهری دنیا به رنگ قرمز در می‌آید.

کارشناس فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های آرایشی با اشاره به عوارض و اثرات جبران‌ناپذیر استفاده از رژلب‌های قاچاق گفت: استفاده مداوم از این فرآورده‌های آرایشی می‌تواند جذب فلزات سنگین را در بدن هنگام بلع رژلب افزایش دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور خانواده ها اعم از کودکان، زنان و سالمندان در بوستان‌ها و پارک‌ها گفت: به همین جهت و در راستای حمایت از خانواده‌ها، ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است.

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو گفت: 96 داروی جدید به بازار دارویی کشور در سال 1402 عرضه شده است.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به ورود واگن‌های چینی به خطوط مترو پایتخت گفت: ان‌شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله واگن‌ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو به‌کارگیری کنیم.

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از افزایش اعضای این صندوق به بیش از 103 هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر در سرلوحه برنامه‌های صندوق قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: شرکت در امتحانات شبه‌نهایی الزامی نیست اما به جهت آمادگی بیشتر برای امتحانات نهایی توصیه شد که دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در این امتحانات شرکت کنند.

فرمانده کل انتظامی از توقیف تریلی با یک تن "شیشه" خبر داد.

رئیس اداره دارو سنتی، اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تأیید است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: با گذشت بیش از 4 ماه از تاریخ تصویب لایحه و تنظیم صورتجلسه داخلی، هنوز اقدام موثری در خصوص معرفی و واگذاری املاک معوض به سازمان ورزش صورت نگرفته است.

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به تعاملات بین‌المللی ایران در عرصه فناوری با کشورهای مختلف گفت: پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله نانو و تجهیزات پزشکی چشمگیر است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: با اجرای طرح‌هایی همچون "روشنا" با حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان به دنبال این هستیم تا مسائل اعتقادی و شرعی را در نخبگان تقویت کنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به افزایش 50 درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری، جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری را تشریح کرد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان اینکه افسردگی و اضطراب شایع‌ترین مشکلات روانشناختی در کشور هستند، از تدوین پیش‌نویس سند سلامت روان خبر داد.