پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO 2024 ارائه می‌کند.

زن جوانی که با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

واحد احیاء مستقیم شماره 2 شرکت احیا استیل فولاد بافت استان کرمان که با نانوکاتالیست‌های DRI ایرانی بارگذاری شده بود به مرحله راه‌اندازی رسید.

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران «افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران و دومین نشست هم‌اندیشی یاوران حفظ ذخایر ژنتیکی و زیستی» را با محوریت مشارکت مردمی در حفظ تنوع زیستی دریایی (خلیج فارس) برگزار می‌کند.

تکیه تاریخی سادات اخوی در محله امامزاده یحیی احیا و بازسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از 11 جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد.

شهردار منطقه 15 از تملک و آزادسازی آخرین معارضین مسکونی در مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم با حضور اعضای منصفه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد. در این دادگاه روزنامه "جام جم" از شکایت "فیلیمو" تبرئه شد.

دبیر رویداد مانوین در نشست خبری این رویداد که در مدرسه دارالفنون برگزار شد از برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان، ایده پردازان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنایع خلاق در ایران خبر داد.

همزمان با هفتم اردیبهشت ماه که به‌عنوان روز "ایمنی حمل و نقل" نامگذاری شده، رویداد ویژه "ایمنی و حمل و نقل" به‌صورت یکپارچه در مناطق 22گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، 613 مورد بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود.

با حکم رئیس دستگاه قضا، نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما منصوب شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میزان سرقت در سال گذشته 12 درصد و در سال جاری نیز تا به امروز 18 درصد کاهش داشته است.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که امسال در مورد شدت آسیب‌های وارده به مصدومین ترافیکی، یک کار پژوهشی انجام دادیم، گفت: آمار فوتی‌های ما در تصادفات بسیار شدید، نصف کشورهای دنیاست.