پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش شرایط استفاده دانش‌اموزان دبیرستانی از تک ماده در امتحانات نهایی را توضیح داد.

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی‌که موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 نشدند از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه تا روز پنجشنبه 30 فروردین ماه می توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، هم میهنان عزیز از سفرهای غیر ضروری در استان های جنوب شرقی پرهیز کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 7 استان، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

معاینات پزشکی بیش از 65 هزار نفر از زائران حج تمتع 1403 تأیید شده است.

وزیر بهداشت در جریان بازدید از پروژه‌های درحال ساخت استان تهران از ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران با پیشرفت 80 درصدی خبر داد.

رئیس قوه قضاییه گفت: همه مدیران قضایی در کلیه سطوح موظف و مکلف به پیاده‌سازی مفاد سند روزآمدشده‌ی تحول قضایی هستند و مراحل اجرایی این سند باید به سرعت در همه بخش‌های قوه قضاییه پیاده‌سازی و عملیاتی شود.

متاسفانه طی این سالها تقریبا تمام مجرمانی که جرائم خشن مسلحانه مرتکب شده‌اند و جرائم آنها لاجرم با ایجاد رعب و وحشت شدید عمومی همراه بوده، برخلاف نص صریح قانون مجازات اسلامی منجر به صدور حکم "محابه و اعدام" نشده است!

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1403 را برای اعزام به سربازی فراخوان کرد و از آنان خواست که در تاریخ و ساعت مقرر در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه مشمولان حضور پیدا کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: عملیات «وعده صادق» که صرفاً یک اقدام تنبیهی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و حق مشروع جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد.

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند را 970 نفر اعلام کرد.

مرد جوان در درگیری خانوادگی با ضربات چاقو به قتل رسید.

نتایج اولیه کنکور دکتری 1403 منتشر شد.

پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی و برای آگاهی بخشی درباره هموفیلی، همگام با سایر اِلمان‌های شهری دنیا به رنگ قرمز در می‌آید.

کارشناس فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های آرایشی با اشاره به عوارض و اثرات جبران‌ناپذیر استفاده از رژلب‌های قاچاق گفت: استفاده مداوم از این فرآورده‌های آرایشی می‌تواند جذب فلزات سنگین را در بدن هنگام بلع رژلب افزایش دهد.