دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 17 از بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در منطقه 17 خبر داد و گفت: ظرف دو ماه آینده زیرگذر شرقی خط راه‌آهن تهران اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.

هزینه آموزشگاه رانندگی برای اخذ گواهینامه رانندگی 50 درصد افزایش یافت و متقاضیان گواهینامه پایه 3 باید به جای مبلغ 4 میلیون تومان، 6 میلیون تومان پرداخت کنند!

معاون وزیر ارتباطات، پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌و‌کارهای شهرهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت را در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری افتتاح کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور زائران ایرانی در منا گفت: 26 زائر ایرانی در بیمارستان‌های عربستان در مکه بستری هستند و حالشان خوب است.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: در حال حاضر 42 هزار زندانی شاغل داریم که در مقیاس زندانیان واجد شرایط کار، عدد مناسبی نیست هرچند با رشد اشتغال مواجه شده‌ایم.

کم‌هزینه‌ترین و مؤثرترین راه برای شناسایی مناطق مستعد بیابان‌زایی و ایجاد راهکارهایی جهت پیشگیری و کاهش سرعت آن در ایران، استفاده از فناوری سنجش از دور و داده‌های ماهواره‌ای است.

دبیر ستاد حقوق بشر ایران از پیگیری‌ها برای آزادی هرچه زودتر بشیر بی‌آزار خبر داد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: زمان ثبت‌نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی 1404-1403 تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم هم اکنون نیمی از مردم کشور در دولت سیزدهم از درمان رایگان در بخش دولتی برخوردار شده‌اند.

رئیس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: در بازدید از مراکز درمانی 9 هزار و 549 مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و 5760 مرکز غیرمجاز پلمب شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دوره ششم سامانه شفافیت نه‌تنها تعطیل نشده و فرایندهای بسیاری به آن اضافه گردیده بلکه اهداف بزرگتری نیز دنبال شده که همانا تحقق شهرداری غیر حضوری است.

رئیس دیوان عدالت اداری با تأکید بر اجرای رأی صادره از هیأت عمومی این دیوان در خصوص تعیین قیمت بلیت هواپیما، اختیارات کنترل قیمت را از وزارت راه سلب کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است و یکی از بهترین عرصه‌ها برای مشارکت مردم همین عرصه دامداری و کشاورزی است.

صد و بیست و هشتمین برنامه ماه شناخت در مرکز آسمان نمای گنبد مینا به رصد ماه شب دهم قمری اختصاص دارد.

پرتاب فالکون 9 با 22 ماهواره استارلینک با مشکل مواجه شد؛ اسپیس‌ایکس در حال بررسی علت و تعیین زمان جدید پرتاب است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از آغاز طرح آشکارسازی حفاظ‌های طولی بتنی در معابر بزرگراهی خبر داد.