دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب درباره تغییر جایگاه عوارضی تهران قم در مجاورت شهر آفتاب توضیح داد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد خوردن غذاهای چرب می‌تواند اضطراب را افزایش دهد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارز در دوران روحانی 10 برابر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وقوع سیلاب و توفان لحظه‌ای طی عصر امروز هشدار داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات به ویژه شمال فیروزکوه، دماوند، آبعلی، لواسان، میگون و پردیس خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: برای نخستین بار آزمایش غربالگری مولکولی در سازمان انتقال خون راه اندازی شد که غربالگری ویروسی را به روش اتوماتیک انجام می‌دهد و احتمال خطا در شناسایی ویروس‌ها را به صفر می‌رساند.

نصب بیلبوردهای تبلیغاتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح پایتخت آغاز شد.

زائران ایرانی خانه خدا پس از انجام اعمال ایام تشریق سرزمین منا را ترک می‌کنند.

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید گیرنده‌های نقشه‌برداری ماهواره‌ای با دقت سانتی‌متری شده که مورد توجه فعالان صنعت نقشه‌برداری در داخل و خارج کشور قرار گرفته است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به سنجش‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و آمار داشبورد‌های عمومی جهانی از افزایش حداقل 20 درصدی سرعت اینترنت ثابت و همراه از نیمه دوم آذرماه سال گذشته تا نیمه اول خرداد ماه امسال در کشور خبر داد.

به دنبال مرگ مشکوک دختر و پسر جوانی در شمال تهران یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

معاونت علمی درپی فراخوان توسعه فناوری از اجرای بیش از 112 طرح از جمله توسعه ساعت اتمی بخار ربیدیوم، ساعت اتمی مینیاتوری، ساخت دستگاه آنژیوگرافی فلوئورسنت حین عمل، دستگاه ارتعاش سنج‌لیزری و راه‌اندازی آزمایشگاه مقدماتی اینترنت کوانتومی حمایت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در راستای ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: دادگاه‌های کشورهای عضو بریکس اقدامات قضایی مناسبی در خصوص تحریم‌های ظالمانه آمریکا اتخاذ کنند.

متهمی که مدعی شده بود دوستش در خانه به‌خاطر مصرف موادمخدر اوردوز کرده با اعلام نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی مشخص شد که در جریان تحقیقات دروغ گفته است.

مرد جوانی که به‌خاطر اعتیاد یکی از دوستان قدیمی خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

رئیس دیوان عدالت اداری با توجه به مأموریت‌های قوه قضاییه و منویات مقام معظم رهبری و همچنین وظایف دیوان عدالت اداری در راستای کمک به تحقق شعار سال، از پارک فناوری پردیس بازدید کرد.