دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

روز پنجشنبه 31 خرداد 1403، آخرین فرصت دانش‌آموزان میان پایه برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به موضوع نگهداشت منابع انسانی گفت: اگر ما نتوانیم این دارایی‌های ارزشمند را خوب به خدمت بگیریم و مشکلات و چالش‌های آنان حل نشود، امکان دارد که این دارایی‌ها را از دست دهیم.

یکی از سارقان حرفه‌ای خانه در جریان تعقیب و گریز نفسگیر در محله قلهک به کام مرگ فرو رفت.

رئیس انجمن نفرولوژی ایران با تایید آلودگی "محلول‌های دیالیز صفاقی" به آلومینیوم، جزئیات و نحوه مسمومیت برخی بیماران دیالیزی استفاده‌کننده از این محلو‌های آلوده را توضیح داد.

رسانه‌های معاند در خبری دروغ مدعی شدند که مریم مهرابی به همراه کودکان خود دستگیر شده است در حالی که بازداشت کودکان این فرد صحت ندارد و کاملا کذب است.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از رفع اختلال 10 دقیقه‌ای در سرویس‌دهی خط 4 مترو از ساعت 10 صبح خبر داد.

رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه‌های حفاظتی و اطلاعاتی ما باید پیوسته نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و شیوه‌های ورود و رخنه آنها آگاهی و اشراف داشته باشند.

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: جشنواره رسانه هیچ محدودیتی برای شرکت هر متقاضی اعم از نمایندگان رسانه‌های مکتوب، برخط و مجازی که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران کار رسانه‌ای می‌کنند، قائل نیست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 350 کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت کشف و ضبط شد.

رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه بر تعمیق و توسعه هرچه بیشتر روابط قضایی و حقوقی بین دو کشور تأکید کرد و خواستار واکنش کشورهای عضو بریکس به جنایات رژیم صهیونیستی شد.

آزمون ورودی مدارس سمپاد برای پایه هفتم و دهم و مدارس نمونه دولتی برای پایه دهم در روزهای پنجشنبه 31 خرداد و جمعه اول تیر 1403 برگزار خواهد شد.

در یک هفته اخیر تهرانی‌ها 5 روز در هوای آلوده تنفس کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سراوان را داشتند، با هوشیاری مرزبانان فراجا، با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

عضو پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اشتباه آموزش و پرورش در امتحانات هماهنگ پایه ششم و نهم گفت: آزمون‌های هماهنگ ملی باید در پایه پنجم و هشتم برگزار شود و هدف آن رتبه‌بندی دانش‌آموزان و مدارس نباشد.

ارسال پیامک اعلام هزینه‌ها و اعلام شناسه بعد از تنظیم سند برای مراجعان به دفاتر اسناد رسمی که امکان گرانفروشی دفاتر را می‌گرفت، متوقف شده است! این مسئله عملا راه را برای ارتکاب تخلفات سنگین مالی "دفاتر اسناد رسمی" باز می‌کند!

رئیس پلیس فتای پایتخت درخصوص ترفند جدید کلاهبرداران اینترنتی هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب باشند فریب پیامکهای جعلی را نخورند و به هیچ عنوان روی لینکهای ناشناس کلیک نکنند.