دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر عملیات حج 1403 از عدم بروز هیچ سانحه، حادثه و ازدحام منجر به فوت برای حجاج ایرانی در حج امسال خبر داد.

فعالیت خطوط اتوبوسرانی برای انتقال حجاج ایرانی در هتل‌های محل اسکان در شهر مکه به سمت مسجدالحرام از سرگرفته می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرآیندهای رسیدگی به اعتراضات در آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک را تشریح کرد.

وزیر بهداشت گفت: در دولت سیزدهم 17 هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد که معادل 15 درصد تخت‌های بیمارستانی کشور است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت ها از عید قربان تا غدیر خبر داد.

سرپرست حجاج ایرانی در جمع مسئولان حوزه حج و زیارت در مکه تاکید کرد: ضمن قدردانی از خدمات کشور میزبان خواستار رفع مشکلات آزاردهنده هستیم.

رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی دستگاه قضا در آستانه هفته قوه قضاییه با حضور در حرم مطهر امام (ره) با آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از فوت 12 زائر ایرانی تا پایان عملیات ایام تشریق خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال از ساعت 12 تا 20 طی امروز خبر داد.

دبیر ستاد حقوق بشر اقدام خصمانه دولت کانادا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام سوم تیر به‌عنوان زمان اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول گفت: این قانون مترقی و رو به جلوست و می‌خواهیم معامله در بستر امنی انجام شود.

ثبت‌نام وام 30میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد.

ساختمان جدید بیمارستان فیاض بخش در غرب شهر تهران با ظرفیت 550 تخت در 6 طبقه در حال احداث است و با تأمین و نصب تجهیزات مورد نیاز بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو - معلم و نمره‌کل آزمون برای متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 خبر داد.

فیلم در انتهای شب روایتی از یک جدایی و واکاوی ریشه‌های آن است اما آیا این فیلم هم صرفاً مرثیه‌ای در مصائب زنان است یا روزنه امیدی در انتهای شب خواهد تابید؟

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: طب سنتی و ایرانی ریشه در هویت ما دارد و آموزش آن به دانش‌آموزان باعث تقویت هویت ملی آن‌ها می‌شود.