دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

همزمان با یکصد و بیست و پنجمین پویش امید و افتخار با حضور مسئولان شهری، بوستان شهدای خدمت به مساحت 5400 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

رضاخان پاسخی خشونت بار روی میز جامعه ایرانی در مسأله زن می‌گذارد؛ مدرنیزاسیون و کشف حجاب. امام خمینی در چنین فضایی در مواجهه با دو جبهه تجدد و سنت به تبیین نظرات اسلام در مسأله زن می‌پردازد که از همان ابتدا مغایرت‌هایی با بدنه مذهبی جامعه سنتی دارد.

مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: فرآورده‌های مورداستفاده در حفظ سلامت عمومی بدن مانند مولتی ویتامین‌ها پرمصرف‌ترین مکمل‌ها هستند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت یک برند بزرگ پوشاک در کشور خبر داد و گفت: متهم 100 میلیون تومان وجه نقد گرفته بود تا آبروی برند را ببرد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت 59 هزار و 353 تماس با مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران گفت: از این تعداد متأسفانه 2858 مزاحمت تلفنی بوده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 6 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران خبر داد.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد از اهدای 75 هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سال گذشته خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به دارندگان خودروهای اسپرت اخطار توقیف داد و گفت: بیمه از خودروهایی که دستکاری شده‌اند، حمایتی نمی‌کند.

پس از 24 سال و علی‌رغم مخالف آمریکا و دولت‌های غربی معاهده بین‌المللی حمایت از حقوق مالکیت فکری، منابع ژنتیک و دانش سنتی تصویب شد.

31 خرداد آخرین فرصت ثبت‌نام برای سرویس مدارس است و خانواده‌ها باید به سامانه سپند مراجعه کنند.

سازمان تأمین اجتماعی درخصوص زمان پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وزیر آموزش و پرورش از تنظیم لایحه‌ای با هدف ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مدارس دولتی طبق آخرین دستورات و تاکیدات رئیس جمهور شهید خبر داد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: امسال طرحی را اجرا خواهیم کرد تا دانش‌آموزان استثنایی با تأیید آموزگار به مدارس عادی بازگردند، اگر دانش‌آموز در نارسایی مربوطه توانایی کسب کرده باشد پس از بررسی می‌تواند به مدارس عادی بازگردد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 7 هزار انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت با بیان این که تمام موارد حیوان گزیدگی باید هاری تلقی شوند، گفت: در گربه و گربه‌سانان از طریق پنجه کشیدن نیز بیماری هاری انتقال می‌یابد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر که در عربستان بسر می‌برد، آخرین آمار خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائران ایرانی در مدینه منوره و مکه مکرمه را اعلام کرد.