دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سامانه رتبه‌بندی معلمان برای معلمان فاقد رتبه، از امروز یکشنبه 20 خرداد 1403 به مدت یک ماه باز خواهد بود.

سازمان تامین اجتماعی از ارائه 156 میلیون خدمت سرپایی رایگان در مراکز ملکی درمانی این سازمان در سال 1402 خبر داد.

براساس آمارهای وزارت بهداشت در سال گذشته 7261 نفر مبتلا به بیماری سل در کشور شناسایی شده که 24.9 درصد از آنها از اتباع خارجی بوده‌اند.

به دنبال درگیری در گیم‌نت محله نازی‌آباد 2 مرد جوان به قتل رسیدند و تحقیقات برای دستگیری یکی از عاملان جنایت آغاز شد.

به دنبال قتل مرد جوانی در مولوی یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات اضطراری (EOC) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران نسبت به وزش باد خیلی شدید، خیزش موقت گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان تهران و رگبار باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در نیمه شمالی استان به‌ویژه دامنه و ارتفاعات هشدار داد.

مسئول تنظیف شهر تهران گفت: باید به طور میانگین روزانه حداقل 2000 نفر کاربر جدید جذب نرم‌افزار شوند. در حال حاضر روزانه بین 1500 تا 2500 کاربر به صورت سینوسی به این طرح می‌پیوندند.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: پایش باقیمانده آفت‌کش‌ها، فلزات سنگین و نیترات در محصولات خام کشاورزی با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح 10گانه تحول در آراستگی شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح به مرور طی سالجاری و متناسب با موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح مناطق 22گانه شهر تهران اجرا خواهد شد.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان درباره پیگیری وضعیت محمدرضا نوری، تبعه ایرانی زندانی در عراق، توضیحاتی ارائه کرد.

طرح توسعه و اتصال شاخه غربی محور دلاوران، حدفاصل میدان الغدیر و بزرگراه امام علی (ع) در منطقه 4 شهرداری تهران توسط اعضاء کمیته شبکه معابر شورای حمل و نقل و ترافیک تصویب شد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که از رانندگان امداد خودرو زورگیری و اخاذی می‌کرد، خبر داد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تعداد طلاق‌ها در سال 1402 نسبت به سال 1401، 6000 مورد کاهش یافته است و بیشترین میزان کاهش طلاق در دو استان تهران و البرز بوده است.

دادستانی تهران اخبار منتشر شده در مورد بازداشت علی پروین در ارتباط با پرونده کوروش کمپانی را تکذیب کرد.

شهردار منطقه 10 از موافقت شورای تامین تهران با مسدود شدن بخشی از بزرگراه یادگار امام خبر داد.

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 50 درصد شرکت‌های خارجی ثبت شده در ایران برای اتباع افغانستانی است که با هدف خرید و تملک ملک ثبت شده‌اند.