دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شرکت بوئینگ بالاخره پس از سال‌ها تاخیر، نخستین مأموریت فضایی سرنشین‌دار خود را با کپسول استارلینر به ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) فرستاد و به دومین تاکسی فضایی ناسا پس از اسپیس‌ایکس تبدیل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از 55 تن برنج خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 4 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

شهردار منطقه 5 تهران از احداث نخستین پل تمام سنگی ایران در رود دره فرحزاد خبر داد.

کارشناس مسائل شرعی به دو پرسش پرتکرار زائران درباره طواف و سعی میان صفا و مروه در طبقات بالای مسجدالحرام پاسخ داد.

مسئول ستاد عملیات حج اعلام کرد: آخرین گروه از زائران ایرانی بیت‌الله الحرام، روز چهارم ذی‌الحجه برای انجام اعمال و مناسک حج به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

رییس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر به زایران کشورمان به ویژه افرادی که از جده وارد مکه می شوند، توصیه کرد حتما مایعات به ویژه آب بنوشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، کارشناس مسائل شرعی به دو پرسش پرتکرار زائران درباره طواف و سعی میان صفا و مروه در طبقات بالای مسجدالحرام پاسخ داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: گنبد عظیم مسجد تاریخی امام (ره) اصفهان پس از 14 سال، از حصار داربست‌های ایجاد شده برای عملیات مرمت آن آزاد شد.

نتایج اولیه کنکور 1403 و آزمون اختصاصی فرهنگیان اعلام شد.

وزیر بهداشت گفت: پس از تصویب درمان رایگان کودکان زیر 7 سال و با تکمیل امکانات مورد نیاز درمان سرطان در سراسر کشور، برنامه دولت، پوشش هزینه‌های درمان سرطان است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل اغفال دختر جوان در غرب تهران، خبر داد.

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ورود گردشگران خارجی به کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 در روز جمعه 18 خرداد ماه خبر داد.

در پی توهین و هتاکی یک مجری بازیگر به ارزش‌های مردم، دادستانی تهران علیه وی اعلام جرم کرد؛ دادستانی تهران همچنین به مدیرمسئول یک روزنامه تذکر داد.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از میسر شدن انتقال شرکت‌ها و شعبه از مناطق آزاد به سرزمین اصلی خبر داد.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.