دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از تشکیل شورای راهبردی صنایع‌دستی خبر داد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از بازنشستگی 2 هزار و 300 بیمه شده صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: تاکنون 62 هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از سوی صندوق به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده اند.

معاونت علمی از "مجموعه‌های دانش‌بنیان مردم‌نهاد" رونمایی کرد در این مدل جدید، با هدف مردمی‌سازی نوآوری و جلب مشارکت مردم در شرکت‌های دانش‌بنیان، به دنبال حل مشکلات مناطق محروم، ایجاد اشتغال و توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی است.

دادستان کل کشور بر همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌ها در انجام وظایف خطیر قانونی و ایجاد فضای رقابتی سالم برای تمام نامزد‌ها و فراهم کردن بستر کاملاً مناسب برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 120 خزنده قاچاق توسط پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

یاشار سلطانی برای اجرای حکم یک سال و دو ماه حبس تعزیری خود وارد زندان شد.

وزیر دادگستری در نشست شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک تأکید کرد: عادی‌انگاری و شیوع اعتیاد در کودکان، زنگ خطری جدی است.

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: دو پرتاب فضایی در آینده نزدیک انجام خواهد شد که پرتاب اول حامل یک نمونه ماهواره تحقیقاتی و پرتاب دوم بلوک انتقال مداری است و تست مداری آن در این پرتاب انجام می‌شود؛ این پرتاب‌ها طی دو ماه آینده انجام خواهند شد.

صبا آذرپیک برای اجرای حکم 2 سال حبس تعزیری بابت پنج فقره نشر اکاذیب وارد زندان شد، او یک پرونده دیگر هم دارد.

بررسی‌های سازمان خدمات ملی سلامت بریتانیا NHS نشان می‌دهد از اخیراً حملات سایبری به سیستم اطلاعات شبکه درمان در جهان سیر صعودی به خود گرفته و این پرسش را به وجود آورد که چرا این روند از سوی هکرها شدت گرفته است؟

مسجد "سقیا" که امروز در محوطه ایستگاه راه آهن قدیم مدینه منوره قرار دارد، مکان سان دیدن پیامبر (ص) از سپاه بدر بود.

اسرائیل همزمان با جنایت در غزه، در شمال در آتش می سوزد؛ حزب‌الله لبنان پاسخ معناداری به برخی جنایت‌های صهیونیست‌ها داده و معادله جدیدی را رقم زده است.

پرونده‌ای برای علی‌اکبر رائفی‌پور با توجه به گزارش ضابطین پرونده‌ای با عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شد.

با ورود حدود 81 هزار و 700 زائر ایرانی به سرزمین وحی، بیش از 93 درصد حجاج کشورمان به عربستان انتقال یافتند.

ماهواره‌های کوثر و هدهد که از ماهواره های بخش خصوصی دانش‌بنیان هستند قرار است در پاییز امسال با پرتابگر روسیه پرتاب شوند.

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: حوزه فضایی یک حوزه پرریسک و تحریمی است و با هر پرتاب صدای مخالفان ایران درمی‌آید.