دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: حوزه فضایی یک حوزه پرریسک و تحریمی است و با هر پرتاب صدای مخالفان ایران درمی‌آید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات امینی شهرداری تهران از ورود خودروهای دوکابین حریق وارداتی به سازمان آتش‌نشانی تا پایان مهرماه امسال خبر داد.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تمام نمک‌های رنگی آلوده به فلزات سنگین هستند، گفت: آزمایشگاه‌های کشور قابلیت پایش 600 سم در محصولات غذایی را دارند.

وزیر ارتباطات گفت: در دولت قبل ماهواره "شریف ست" که به ماهواره دوستی تغییر نام پیدا کرد، در حالی که بر روی ماهواره‌بر آماده پرتاب بود، دستور توقف پرتاب آن صادر شد.

کشور چین فراخوانی در حوزه حمایت از کشورهای توسعه‌یافته برای فرود محموله این کشورها بر روی کره ماه ارایه داد که ایران در این فراخوان رتبه اول را کسب کرد و به این ترتیب، محموله ماه‌نورد ایرانی با کمک چین به ماه می‌رود.

دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در دوره ابتدایی تا 31 خرداد 1403 برای ثبت درخواست فرصت دارند.

ستاد عملیات بهداشت و درمان هلال احمر در حج تمتع 1403، با صدور اطلاعیه‌ای، از ارائه بیش از 262 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان تا امروز خبر داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اجرا و توزیع آسفالت در سطح معابر منطقه 9 تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: بزرگترین چالش نگاه جزیره‌ای دستگاه‌های اجرایی و سیاست‌گذاری به حوزه محیط زیست است.

یک فوریت لایحه اخذ مجوز تشکیل سازمان گردشگری و مراکز تفریحی شهر تهران توسط اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بر تکمیل مجموعه فاخر ایوان ری توسط شهرداری تهران تاکید کرد.

در بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه، بیشترین علل مراجعه زائران به پزشکان این بیمارستان اعلام شد.

تهران به تدریج صاحب 50 هزار تاکسی برقی از طریق قرارداد شهرداری تهران با چین خواهد شد؛ ز بسته حمل و نقلی در مرحله نخست، 27000 دستگاه تاکسی سهم شهر تهران است که قرار است به تدریج وارد این ناوگان شود.

با توجه به اینکه امتحانات دانش‌آموزان نابینا اغلب در جایی غیر از مدارس ویژه نابینایان برگزار می‌شود و تجهیزات تبدیل سؤالات به "بریل" هم فقط در مدارس نابینایان مستقر شده، دانش‌آموزان نابینا از دسترسی به سؤالات بریل محروم شده‌اند!

مادر یکی از شهدای مدافع حرم با حضور در ستاد دیه استان تهران با پرداخت بخشی از بدهی یک زندانی نیازمند در ثواب آزادی وی سهیم شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: چنانچه شهردار تهران بتواند در ایام انتخابات ریاست جمهوری همزمان کارهای شهرداری را نیز پیش ببرد، حضور وی به صورت همزمان در انتخابات و شهرداری منعی ندارد.