سه‌شنبه 29 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه، بیشترین علل مراجعه زائران به پزشکان این بیمارستان اعلام شد.

تهران به تدریج صاحب 50 هزار تاکسی برقی از طریق قرارداد شهرداری تهران با چین خواهد شد؛ ز بسته حمل و نقلی در مرحله نخست، 27000 دستگاه تاکسی سهم شهر تهران است که قرار است به تدریج وارد این ناوگان شود.

با توجه به اینکه امتحانات دانش‌آموزان نابینا اغلب در جایی غیر از مدارس ویژه نابینایان برگزار می‌شود و تجهیزات تبدیل سؤالات به "بریل" هم فقط در مدارس نابینایان مستقر شده، دانش‌آموزان نابینا از دسترسی به سؤالات بریل محروم شده‌اند!

مادر یکی از شهدای مدافع حرم با حضور در ستاد دیه استان تهران با پرداخت بخشی از بدهی یک زندانی نیازمند در ثواب آزادی وی سهیم شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: چنانچه شهردار تهران بتواند در ایام انتخابات ریاست جمهوری همزمان کارهای شهرداری را نیز پیش ببرد، حضور وی به صورت همزمان در انتخابات و شهرداری منعی ندارد.

خط 3 مترو تهران که از صبح دچار اختلال چند دقیقه‌ای شده بود، به حالت عادی بازگشت.

سامانه رتبه‌بندی معلمان برای معلمان فاقد رتبه، از امروز یکشنبه 20 خرداد 1403 به مدت یک ماه باز خواهد بود.

سازمان تامین اجتماعی از ارائه 156 میلیون خدمت سرپایی رایگان در مراکز ملکی درمانی این سازمان در سال 1402 خبر داد.

براساس آمارهای وزارت بهداشت در سال گذشته 7261 نفر مبتلا به بیماری سل در کشور شناسایی شده که 24.9 درصد از آنها از اتباع خارجی بوده‌اند.

به دنبال درگیری در گیم‌نت محله نازی‌آباد 2 مرد جوان به قتل رسیدند و تحقیقات برای دستگیری یکی از عاملان جنایت آغاز شد.

به دنبال قتل مرد جوانی در مولوی یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات اضطراری (EOC) سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران نسبت به وزش باد خیلی شدید، خیزش موقت گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان تهران و رگبار باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در نیمه شمالی استان به‌ویژه دامنه و ارتفاعات هشدار داد.

مسئول تنظیف شهر تهران گفت: باید به طور میانگین روزانه حداقل 2000 نفر کاربر جدید جذب نرم‌افزار شوند. در حال حاضر روزانه بین 1500 تا 2500 کاربر به صورت سینوسی به این طرح می‌پیوندند.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: پایش باقیمانده آفت‌کش‌ها، فلزات سنگین و نیترات در محصولات خام کشاورزی با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح 10گانه تحول در آراستگی شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح به مرور طی سالجاری و متناسب با موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح مناطق 22گانه شهر تهران اجرا خواهد شد.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان درباره پیگیری وضعیت محمدرضا نوری، تبعه ایرانی زندانی در عراق، توضیحاتی ارائه کرد.