پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: ان‌شاءالله سال آینده چهره پایتخت از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه تعطیلی مراکز دارای بخش‌های بستری در ایام نوروز تخلف است، از تشدید نظارت‌ها بر عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و مراکز بین راهی خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ان‌شاءالله با توجه به ورود اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی، سال آینده سال بهار حمل و نقلی در پایتخت خواهد بود.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از خدمت رسانی حداقل 8 مرکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

صبح امروز با حضور مسئولان شهری 4 ایستگاه جدید به خطوط مترو اضافه شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ضمن تشریح چگونگی اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در سال جدید از اجرای طرح ترافیک تا پایان روز دوشنبه 28 اسفندماه 1402 خبر داد.

درحالی که در آستانه سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در جاده تهران مشهد خواهیم بود، متأسفانه فنس‌کشی و ایجاد زیرگذر برای عبور یوزپلنگ ایرانی در محور عباس‌آباد میامی همچنان انجام نشده است.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال 1042 شاهد 537 میلیون و 800 هزار تردد در سطح کشور بودیم که نسبت به سال قبل 6.6 درصد افزایش داشته است.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که در حوادث رانندگی ایام نوروز طی پنج سال اخیر، 4 هزار و 891 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند که بیشترین آنها مربوط به نوروز سال جاری با یک هزار و 217 نفر است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در جریان سفر به ژنو جهت شرکت در نشست شورای حقوق بشر، از نمایشگاه «ایران و یکصد سال چندجانبه‌گرایی» بازدید کرد.

سخنگوی شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌های شهرداری تهران برای نوروز را تشریح کرد.

به دنبال قتل مرد جوان با شلیک گلوله در جاده مسگرآباد، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

شهردار منطقه 12 گفت: در راستای طرح استقبال از بهار و افزایش زیبایی های بصری، 4 طرح نقاشی دیواری در معابر منطقه 12به همت اداره زیباسازی طراحی و اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خط 6 مترو تهران با 42 کیلومتر طول و 32 ایستگاه، شمال غرب تا جنوب شرق پایتخت را پوشش می‌دهد، گفت: غرب تهران با افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو از بُن‌بست ترافیکی خارج می‌شود.

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی گفت: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که وسعت سطح آب دریاچه ارومیه در 22 اسفند ماه 1402 نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است