پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مجوزی برای شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده پهپادهای سمپاش از سوی سازمان هواپیمایی صادر نشده در حالیکه پهپاد تولیدی این شرکت دانش‌بنیان را شخص رئیس‌جمهور محترم رونمایی و بازدید کرده بود اما تا به امروز مانع فعالیت این شرکت دانش‌بنیان شده‌اند.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور در واپسین روزهای سال از حضور 12565 محکوم جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های کشور خبر داد.

شهردار منطقه 4 از بهره‌برداری از مجموعه ورزشی صدف به مساحت 5 هزار متر مربع با سالن‌های ورزشی ویژه پس از 5 سال تعطیلی خبر داد.

با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری "سامانه ثبت معاملات خودرو در سکوهای بخش خصوصی" رونمایی شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال 1402، بیش از 1200 نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند.

محققان در یک رویکرد نوآورانه با استفاده از هوش مصنوعی و حسگر‌های زیستی و باکتر‌های مخمر یک گام به تولید داروی آلزایمر نزدیک شدند.

کارشناس بخش ارتباطات اورژانس 115 بابل با بیان این که خوشحالی ام پس از دریافت پیام تقدیر مقام معظم رهبری از بنده، قابل وصف نیست؛ گفت:

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که بخش اورژانس 1067 بیمارستان کشور در تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود، گفت: 23 هزار پزشک متخصص در بیمارستان‌ها به صورت شیفت‌بندی مشغول خدمت خواهند بود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این که در سیل سیستان و بلوچستان مراقبت روزانه و سنجش سلامت آب صورت می‌گیرد، گفت: در چابهار علی‌رغم این که سیل مشکلات زیادی ایجاد کرده اسهال فراگیری رخ نداده است.

14 گونه درحال انقراض کشور در مترو تهران مشاهده می‌شوند.

شهردار منطقه 2 گفت: 27 پروژه شهری منطقه‌ای و محله‌ای در 53 عنوان با هدف ارتقای زیست شهری احداث و آماده بهره‌برداری شد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر توسعه خطوط مترو گفت: اهمیت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال نمود پیدا می‌کند و نباید چنین ترافیکی می‌داشتیم و باید با حمل و نقل عمومی این سفرها مدیریت شود.

شهردار منطقه 7 ضمن اعلام جزئیات احداث زیرگذر میدان سپاه گفت: پیش‌بینی می‌شود کمتر از یک سال این پروژه به نتیجه برسد.

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 4 نفره که با روش اسکیمر بیش از پنجاه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد و گفت: کلاهبرداران هم از کارت بانکی شهروندان عکس می گرفتند و هم کارت را کپی می کردند.

وزیر بهداشت ضمن توضیح درباره نحوه برخورد با پزشکان متخلف در حوزه زیبایی گفت: مردم اعمال جراحی زیبایی را در ایام نزدیک به تعطیلات نوروز انجام ندهند.

کاروان استقبال نوروزی شهرداری تهران در آستانه سال نو با هدف ایجاد شورو نشاط در شهر تهران به راه افتاد.