پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه دو گفت: برای کم کردن صف‌های طولانی پمپ بنزین، احداث جایگاه‌های سوخت کوچک و بزرگ‌مقیاس در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری گفت: با همکاری دولت و مجلس دستفروشی به عنوان یک شغل رسمی محسوب شده و این گروه از جامعه می‌توانند از تسهیلاتی مانند پوشش بیمه استفاده کنند.

طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت انواع میوه اعلام شد.

آیین اهدای 50 هزار بسته حمایتی به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده اجتماعی پایتخت توسط شهرداری تهران در بوستان ولایت برگزار شد.

کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت: اکنون که کار با جدیت پیش رفته است و تا دستیابی به نتایج قرارداد مذکور فاصله زیادی نمانده، لازم است دولت در تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای اجرای این قرارداد و تأمین برق مورد نیاز این وسایل، حامی شهرداری باشد.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه انتشار فیلم دانش‌آموزان در فضای مجازی از سوی معلم بلاگرها ورود به حریم شخصی کودکان و نوجوانان است، گفت: این اقدام به لحاظ قانونی قابل برخورد است.

در پی پخش سکانسی از سریال هفت سر اژدها در صدا و سیما که پرستاران را با القابی ناپسند مورد خطاب قرار داده؛ سازمان‌های صنفی نظام پرستاری و نظام پزشکی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی موادمخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان مسکونی و نجات جان 7 نفر از جمله دو کودک دوقلوی شش ماهه با استفاده از نردبان هیدرولیکی خبر داد.

یکی از مهم‌ترین نکات برای داشتن سفری ایمن و به دور از بیماری، رعایت توصیه‌های مرتبط با مصرف داروهاست که مسافران نوروزی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت گسترده سامانه بارشی از عصر فردا تا پایان روز یکم فروردین ماه در خصوص احتمال وقوع سیلاب در این استان هشدار داد.

کرمی معتقد است یک روی سکه نتایج موج چهارم پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان این است که خوشبین باشیم خانواده هنوز زنده، سرپناه و ملجأ است اما اگر سویه‌های این خانواده گرایی به سمت سکولار شدن باشد، خود این مسئله نگرانی‌هایی را برای ما ایجاد می‌کند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترایک پلیس راهور فراجا با اشاره به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به مردم توصیه کرد با توجه به وضعیت بارش‌ها از 28 اسفندماه تا یکم فروردین ماه، به سفر نروند.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از صدور کارت ویژه گردشگری برای استفاده شهروندان از بخش‌های مختلف منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول شهروندان در سال آینده خبر داد.

به همت دفتر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی، موافقت‌نامه همکاری مشترک برای ایجاد زنجیره ارزش تولید ماهی در قفس در آب‌های شمالی کشور مابین 12 شرکت و مجموعه ذینفع در حوزه پرورش ماهی منعقد شد.