پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از انفجار نارنجک دستی باقی‌مانده از چهارشنبه‌سوری در دستان یک پاکبان در حین نظافت محله‌ای در مرکز پایتخت خبر داد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با برقراری تماس تلفنی، پیام تشکر مقام معظم رهبری به کارشناس ارتباطات اورژانس 115 بابل در پی نجات جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف را ابلاغ کرد.

موشک استارشیپ با رسیدن به جو زمین از هم پاشیده و موفق نشده تا طبق برنامه‌ریزی در اقیانوس هند فرود بیاید.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در پی بازدید از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و گله‌مندی مردم از برخی موضوعات به وزیر راه و شهرسازی نامه هشداری زد.

رئیس شورای دارویی کشور قزاقستان گفت: در سال جدید سعی داریم با افزایش خرید دارو از ایران، تسریع در فرایند ثبت داروهای ایرانی و تولیدات مشترک همکاری های خود را در حوزه دارو با جمهوری اسلامی ایران افزایش دهیم.

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: تعطیلی و محدودیتی در چرخه تولید و توزیع شیرخشک در ایام نوروز نخواهیم داشت.

سازمان جهانی بهداشت، "برنامه سلامت خانواده" را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه را به نام ایران ثبت کرد.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با بیان اینکه در «چهارشنبه‌های امام رضایی» خادمیاران مجریان اصلی این برنامه هستند، گفت: لازم است این برنامه گسترش یابد و فعالیت‌های فاخر و ماندگاری انجام شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن 3 نفر بر اثر گاز گرفتگی در شرق تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مهار حریق در ساختمان اقامتی و پذیرایی خیابان خدامی، خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط یک خودرو به چاه درون منزل مسکونی خبر داد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از انجام دو ماموریت توسط اورژانس هوایی تهران خبر داد و گفت: ماموریت اول برای انتقال مادر باردار افغانستانی و ماموریت دوم برای یک کارگر 22 ساله انجام شد و بیماران به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران به شایعات اخیر درباره مهاجرت خود و خانواده‌اش واکنش نشان داد.

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت از افزایش بارداری و تولد فرزند در گروه های سنی بیشتر از 35 سال در کشور خبر داد.

مردی که پس از ابتلا به فلج اطفال در دوران کودکی، به مدت 70 سال در ریه آهنی زندگی کرده بود از دنیا رفت.