جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهرداری تهران اعلام کرد: علی رغم تعطیلی روز شنبه 24 دی در تهران، طرح ترافیک در پایتخت اجرا می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس در طی برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش مدیریت بحران برای موج جدید بارش برف و کولاک در این استان خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: درباره تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران منتظر نظر شرکت گاز هستیم که نتیجه این موضوع تا ساعت 18 اعلام خواهد شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

چین امروز یک موشک حامل Long March-2D پرتاب کرده و سه ماهواره را در فضا قرار داد. این ماهواره‌ها آزمایش‌های تأیید فناوری‌های جدید در مدار مانند نظارت بر محیط فضایی را انجام می‌دهند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری گفت: یکی از تلاش‌های معاونت علمی، ایجاد صندوق اختصاصی بانوان کارآفرین است که از شرکت‌های دانش‌بنیانی که عناصر کلیدی یا درصد بالایی از کارمندان آن را بانوان تشکیل می‌دهند حمایت کند.

تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد شهاب‌سنگ 4.6 میلیارد ساله که در فوریه 2021 به کره زمین سقوط کرد، حاوی اجزای سازنده حیات است و نخستین شهاب سنگی است که دارای آب‌های فراسرزمینی است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به ابتلای 15 درصد مبتلایان دیابت به زخم پای دیابتی گفت: مرگ‌ومیر ناشی از زخم‌های مزمن معادل شایع‌ترین سرطان‌های زنان و مردان است.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران از افتتاح دو مجموعه شهردخت در مناطق 2 و 20 پایتخت و آغاز ساخت دو بوستان بانوان در مناطق 13 و 21 شهر، طی بیست و یکمین شنبه امید و افتخار خبر داد.

در پی انتشار مطالبی در مورد آزادی با وثیقه اکبر طبری، قوه قضائیه ضمن تکذیب شایعات اعلام کرد؛ اکبر طبری هم‌اکنون در زندان و در حال طی دوران محکومیش است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: مسئولین حوزه سلامت توجه کنند که با جامعه پزشکی چه رفتاری داشته‌اند که شیب مهاجرت رو به بالا می‌رود و این شیب نگران‌کننده به سمت متخصص و فوق‌تخصص سوق پیدا می‌کند.

درحالی که رایزنی مقامات حج ایران در عربستان ادامه دارد، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد: 85 هزار نفر زائر ایرانی به حج 1402 می‌روند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در راه ماندن 2900 مسافر قطار مشهد در پی سرمای شدید هوا و یخ‌زدگی خبر داد.

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با اشاره به نحوه محاسبه برای بهای آب و در نظر گرفتن مشوق و جریمه‌های مصرفی گفت: این نوع از محاسبه مجازاتی برای هتل‌ها در ایام پیک است؛ علاوه بر آن نوع محاسبه فاضلاب برای هتل‌ها مغایر با "ماده 8 قانون پسماد" است.

آسایشگاه کهریزک میزبان مادرانی است که سال‌هاست در این محل زندگی می‌کنند، مادرانی که برخی با پیشنهاد خود و بعضی با اجبار فرزنداشان به این محل آمده‌اند، محلی که از آن به عنوان بهشت یاد می‌شود.