پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 5 از آزادی و حمایت از 250 نفر از مادران زندانی با کمک شهرداری منطقه خبر داد.

پسر حمید نوری گفت: یکی از مهم‌ترین استنادهای دادستانی سوئد در دادگاه پدرم برای اینکه ثابت کند او فرد مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، وجود پیامک تبریک سال نوی رئیس جمهور سابق در گوشی پدرم بود که برای همه ایرانیان ارسال شده بود!

معاون حقوقی رئیس‌جمهور سابق گفت: سیستم قضائی سوئد "حمید نوری" را وادار به اعتراف کرده بود تا اجرای احکام در اواخر دهه 60 را بپذیرد که وی آن را قبول نکرد و در مقابل خود را پیرو سردار سلیمانی نامید.

فرضیه وقوع جنایت در آتش‌سوزی جنوب تهران از سوی تیم جنایی منتفی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما خبر داد و گفت: کشاورزان استان تهران آماده اقدامات پیشگیرانه مقابله با سرما باشند.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: نظام سلطه از شورای امنیت و واژه حقوق بشر به عنوان دستاویزی استفاده می‌کند تا حکومت‌ها را زیر یوغ خود درآورند.

رئیس اداره بازرسی منطقه 12 تهران از تعطیلی 27 واحد عمده جمع‌آوری و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت در بافت‌های متراکم و برخی در مناطق مسکونی ناحیه 4، خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندم در مدرسه دولتی درس می‌خواند اما واقعا مدارس دولتی وضعیت مناسبی ندارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا نسبت به کلاهبرداری‌های تلفنی هشدار داد.

سردار اشتری با حضور در دفتر کار سردار رادان در مرکز مطالعات راهبردی فراجا، انتصاب وی را به‌عنوان فرمانده‌کل انتظامی کشور تبریک گفت.

رئیس پارک ملی کرخه از مشاهده گونه مهاجم و غیربومی ماهی سوسماری در رودخانه کرخه خبر داد.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با بیان اینکه کیفیت خدمات ارائه شده در بیمارستان‌ها باید ارتقا و هزینه های درمانی کاهش یابد، گفت: مسیر ارتباط مالی سالم بین بیمار و پزشک باید ایجاد شود.

سردار اشتری انتصاب سردار احمدرضا رادان به سمت فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: رقم و زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نیست.