سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور گفت: لیست ساختمان‌هایی که در تهران ایمنی ندارند توسط شهرداری تهران به دادگستری استان تهران تحویل داده شده است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست با اشاره به عزم ملی برای رفع مشکلات زباله سراوان در گیلان گفت: خوشبختانه گام‌های خوبی در این منطقه برداشته شده و معتقدیم حل معضل سراوان می‌تواند سایر مشکلات پسماند در کشور را برطرف کند.

وضعیت نظام آموزشی در کشور علی‌رغم فراز و نشیب‌های موجود نسبت به سال‌های پیش از انقلاب توفیقاتی قابل توجه داشته است.

روز شنبه 22 بهمن ماه و همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میادین میوه و تره‌بار تعطیل هستند.

نگاهی به وضعیت صنعت دارو در سال‌های پیش از انقلاب، حاکی از عقب‌ماندگی زیاد در زمینه تأمین داروهای مورد نیاز مردم و وابستگی شدید به کشورهای غربی است.

رئیس پلیس فتا گفت: 70 درصد از جرایمی که در فضای مجازی به وقوع می‌پیوندد به دلیل ناآگاهی کاربران است در فضای سایبر و مشکلات این فضا است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ساخت 360 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان خبر داد و گفت: در این راستا 50 هزار واحد مسکونی تا سال آینده تحویل جامعه هدف می‌شود.

وزیر ارشاد گفت: برای اصلاح وضعیت شبکه نمایش خانگی به فعالان این حوزه فرصت می‌دهیم و نمی‌توانیم شبکه نمایش خانگی را ببندیم. نگاه ما فرصت‌محور است و اگر این شبکه اشکال دارد، باید اصلاحش کنیم.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با حکم فرمانده کل انتظامی کشور به سمت فرمانده انتظامی استان سمنان منصوب شد.

وزیر دادگستری از فعالیت گشت تعزیرات بازار در ایام نوروز خبرداد و گفت: میزان جریمه برای متخلفین افزایش پیدا کرده است لذا تخلف بخاطر حجم بالای جریمه‌ها توجیه‌پذیر نیست.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت و واریز 15 میلیون تومان وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق که مشمول نوبت ششم هستند، خبر داد.

در شب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و با نورافشانی میدان آزادی و 24 نقطه شهر، پایتخت نورباران می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از تاریخ 22 بهمن سال جاری تمامی وسایل نقلیه تولید داخل با مدل 1402 به خریداران شماره‌گذاری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده‌های کثیرالشاکی "کینگ مانی"، "کریپتولند" و "نگین خودرو" توضیحاتی را ارائه کرد.

تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ایران برای نجات دومین کودک در زیر آوار زلزله ترکیه ادامه دارد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با ایام الله 22 بهمن و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 174 دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی اضافه خواهند شد.