سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

یک روز پس از عفو گسترده محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و محکومان و متهمان حوادث اخیر، رئیس مرکز تحول قوه قضائیه از انجام اقدامات تحولی در عدلیه خبر داد.

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: کارگروه‌های تخصصی در استان‌ها برای «سرعت و دقت در اِعمال عفو» و «تطبیق مصادیق با معیارها» تشکیل می‌شوند.

براساس آخرین نرخنامه اعلامی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، هر کیلوگرم مرغ تازه با قیمت 52 هزار و 900 تومان در میادین و بازارها عرضه می‌شود.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که به اعتبار 105 هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح دارویار در سال 1402 نیاز داریم، گفت: بیشترین داروی تجویز شده در اقلام بیمه‌ای در کشور، سدیم کلراید بوده است.

عده‌ای از کارشناسان معتقدند که نباید از یوزهای یوزهای تکثیر در اسارت سلبریتی بسازیم چرا که اگر هر اتفاقی برای این حیوانات ارزشمند بیفتد، افکار عمومی شدیداً ملتهب خواهد شد.

رویداد و نمایشگاه نیازمحور هوش مصنوعی با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بازدیدکنندگان برگزار شد. در این برنامه 16 شرکت، 30 نیاز حوزه هوش مصنوعی را به مخاطبین این رویداد ارائه کردند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین نشست مشترک پارلمانی پایش گرد و غبار در منطقه منا طی امروز خبر داد.

رئیس قوه قضائیه به تمامی رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر کشور دستور داد تا در راستای تسریع در اجرای سریع فرمان عفو اخیر مقام معظم رهبری، هیئت‌هایی را برای اعلام فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته تشکیل دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس برای نداشتن "طرح ترافیک" هیچگونه جریمه‌ای را برای خودروها اعمال نمی‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما به عنوان پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق هستیم البته باید ببینیم کدام شماره بهتر است که به عنوان شماره واحد امدادی معرفی شود.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعزام 4500 دانش‌آموز زیارت اولی‌ها به مشهد، درباره وضعیت دانش‌آموزان دچار مشکل یا بازداشتی در اعتراضات اخیر توضیح داد.

قوه قضائیه فیلمی منتشر کرده و در آن واکنش زندانیان پس از شنیدن خبر عفو گسترده در 16 بهمن را به تصویر کشیده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به رشد 33 درصدی تجویز سرم در نسخ بیمه سلامت نسبت به سال گذشته گفت: در تجویز سرم در نسخ بیمه سلامت 33 درصد رشد را نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد.