سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، تصاویری از خوشحالی زندانی‌ها هنگام شنیدن این خبر منتشر شد.

یک حقوقدان گفت: از اینکه فرمان عفو گسترده صادر شده خیلی خوشحال هستم، هم کار رئیس قوه قضائیه برای ارائه چنین پیشنهادی بسیار خوب بوده و هم اینکه موافقت مقام رهبری بسیار شایسته و خوشحال‌کننده است.

شهردار تهران با صدور حکمی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران را منصوب کرد.

رئیس کمیته امداد گفت: سال گذشته 62 هزار پرونده مددجویان در حوزه‌های حقوقی و قضایی با همکاری قوه قضاییه رفع و رجوع شد و در سال جاری نیز تاکنون به 63 هزار پرونده مددجویی رسیدگی شده است.

شهردار منطقه 22 از بهره‌برداری 18 پروژه از قبیل احداث چند شبکه اصلی معابر و زمین چمن مصنوعی خبر داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: با موافقت رهبر انقلاب، پرونده آن دسته از افراد اغتشاشات اخیر که متنبه شدند در هر مرحله‌ای که قرار دارد مختومه خواهد شد و این یک عیدی برای مردم و خانواده این دستگیرشدگان است.

رئیس کل دادگستری استان تهران از آغاز بررسی وضعیت زندانیان برای تطبیق با شرایط عفو و نیز اعزام 32 گروه از قضات به 8 زندان استان تهران برای بررسی پرونده زندانیان خبر داد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 35 قلم داروی پرهزینه بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به پشت سر گذاشتن موج هشتم کرونا در کشور تأکید کرد: مردم نباید هیچ پولی را خارج از صندوق بیمارستان پرداخت کنند.

با کشف جسد مثله‌شده یک فرد در جنوب تهران یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان قرار گرفت.

اگر نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند و در دنیا جلوه کند، لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد. چالش اساسی امروز کشور، چالش پیشرفت و ارتجاع است.

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه در حال حاضر تراکم پزشکان در تهران بیش از سایر شهرهای کشور است؛ گفت: برخی سازمان‌های بیمه بعضاً 9 ماه در پرداخت مطالبات دیرکرد دارند و به همین دلیل پزشکان تمایلی به عقد قرارداد با این سازمان‌ها ندارند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ بهای خدمات شهرداری تهران برای سال آینده خبر داد.

در پی موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه برای عفو معیاری متهمان و محکومان، جزییات این عفو ده‌ها هزار نفری تشریح شد.

سازمان وظیفه عمومی از تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله‌زده شهرستان خوی خبر داد.

همزمان با دهه مبارک فجر، میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع‌تر به شهروندان به مدت یک هفته در ستاد این سازمان برپا شد.