سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با مرگ مشکوک یک مرد سالخورده در بیمارستانی در تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

با مرگ پسر معتادی که از یک کمپ ترک اعتیاد به بیمارستان منتقل شده بود، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

17 دانش‌آموز دختر روستای ریگ‌آباد شهرستان رودبار جنوب استان کرمان مهمان مراسم جشن "شکوفه‌ها" بودند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از احداث 4 هزار واحد مسکونی ویژه پرسنل این مجموعه خبر داد و گفت: ان‌شاءالله این واحدها در یک بازه زمانی 18 ماهه احداث و بر اساس اولویت‌ها به نیروهای آتش‌نشانی واگذار می‌شود.

دختر حمید نوری گفت: امروز صبح دادگاه تجدیدنظر پدرم در سوئد شروع شد اما پدرم در دادگاه حضور نداشت و دادگاه بدون حضور متهم شروع و برگزار شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از رشد 400، 500 درصدی پروانه ساختمانی بافت فرسوده در برخی از مناطق تهران خبر داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم و توجه کنیم که دشمن از مواردی که منجر به لکه‌دار شدن آبروی افراد می‌شود، نهایت بهره‌برداری را می‌کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در کشور به مالکیت فکری، اعتباری داده نمی‌شود، گفت: باید با اصلاح نقاط ضعف و قوت بخشیدن به نقاط روشن به شکل‌گیری بازار فناوری در کشور کمک کنیم.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد سازمان منطقه‌ای پارلمانی برای مقابله با پدیده گرد و غبار ضروری است.

رئیس دیوان عدالت اداری آثار تصمیم مقام معظم رهبری در عفو گسترده را بسیار زیاد دانست و گفت: تصمیم حکمیانه عفو گسترده محکومین در اوج اقتدار نظام انقلاب اسلامی رقم خورد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از ارائه خدمات هوشمند در حوزه خرید و شارژ غیرحضوری بلیت مترو خبر داد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 170 میلیارد تومان یارانه مطبوعات در بودجه سال آینده پیش‌بینی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران مجموعه اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 22بهمن را تشریح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: با رایزنی هایی که امسال با سازمان برنامه و امور استخدامی داشتیم، استخدام 25 هزار نیرو مورد توافق قرار گرفت که ظرف چند روز آینده ابلاغ می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: به طور همزمان در سراسر کشور دومین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها اجرا و بیش از 360 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

رئیس قوه قضائیه خطاب به جمعی از زندانیان مجاهد پیش از انقلاب گفت: به ما کمک کنید که چگونه توبه مجرمان و محکومان زندانی را احراز کنیم.