سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نتیجه آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال 1401 در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مردادماه سال 1397 و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به شرایط تحریمی در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان در کل ایران از جمله شرکت‌های مستقر در پارک دانشگاه تهران توانستند ظرفیت‌های خوبی را در سال‌های تحریم در کشور ایجاد کنند تا تحریم‌ها را بی‌اثر کنند.

تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی تصویری جدید از یک کهکشان مارپیچی با جزئیات خیره‌کننده در میان جمعی از کهکشان و ستاره‌های دیگر نشان می‌دهد.

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، شیوه‌نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف سال 1401 را منتشر کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: این مقوله مهمی است که افراد مجموعه به این باور برسند که هدف شما در مرکز حفاظت و اطلاعات، اصلاح آنهاست نه تخریب آنها؛ مجموعه باید باور کند که شما می‌خواهید از او و اسرارش صیانت و از لغزیدنش جلوگیری کنید.

طبق اطلاعات مندرج در سالنامه آماری سال 1355 جمعیت بالای 6 سال کشور 27 میلیون و 112 هزار و 844 نفر بود که از این تعداد 14 میلیون و 7 هزار و 779 نفر سواد خواندن و نوشتن نداشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک انفجار در محله حکیمیه تهران خبر داد.

همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین "غلامحسین محسنی اژه‌ای" رییس قوه قضائیه به مشهد در دومین روز از دهه فجر، مرخصی به زندانیان واجد شرایط خراسان رضوی اعطا شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

فرمانده قرارگاه بقیه‌الله با بیان اینکه مردم باید به اصلاح سبک زندگی تشویق و به سوی سبک زندگی ایرانی اسلامی سوق داده شوند، گفت: برای ترویج "طب سنتی" در ایران، علم و دانش و زیرساخت‌های آن مهیا است.

وزیر آموزش و پرورش در احکامی جداگانه، سرپرستان مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری و دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر را منصوب کرد.

در پی ارسال پیامکی جعلی با سوءاستفاده از نام سازمان تأمین‌اجتماعی به تعدادی از مردم، تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد این پیامک ارتباطی با سازمان نداشته و موضوع از اساس جعلی و دروغ‌پردازی است.

سرپرست مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: فردا جمعه 14 بهمن 1401، به منظور انجام عملیات اتصال سیستم سیگنالینگ، خط هشتگرد مسافرگیری ندارد.

معاون اول رئیس‌جمهور درباه مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بندهای مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد.