سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات مهلت مشمولان دانش‌آموز برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب پارچه‌نویسی‌های نوستالژیک مربوط به شعارهای دوران انقلاب در سال 57 در خیابان‌های پایتخت خبر داد.

مدیرکل دفتر حفاظت و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به اینکه زمان مهاجرت درنا در اسفند ماه است، برای اینکه ببینم "امید" و "رویا" باهم جفت شده و هم مسیر می‌شوند یک ماه فرصت داریم و این دوره یک ماهه فرصت مناسبی برای معرفی و جفت شدن است!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نکاتی را برای جلوگیری از تصادفات رانندگی در روزهای بارانی توضیح داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییر شاخص‌های آلودگی هوا و استانداردهای آن برای تعطیلی مدارس امروز و هفته آینده در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی در روز شنبه (15 بهمن‌ماه) در پایتخت خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شاخص‌ترین اقدامات محیط زیستی دولت سیزدهم را تشریح کرد.

انجام موفقیت‌آمیز طرح پژوهشی پیوند سلول‌های پیش‌ساز دوپامینرژیک مغز میانی مشتق شده از سلول‌های بنیادی جنینی انسانی به مدل بیماری پارکینسون در میمون از نتایج تلاش‌های پژوهشگران پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی است.

امروز همان زمان با ورود امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب در مدارس کشور نواخته شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

براساس اعلام سازمان هلال احمر، "زلزله‌زدگان خوی" هنوز به وسایل گرمایشی مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند تا بتوانند به سلامت از این بلای ناگهانی عبور کنند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل‌قبول" قرار دارد؛ درحال حاضر ایستگاه‌های سنجش هوا در 9 منطقه تهران در شرایط سبز بوده و هوای "پاک" دارند.

سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به آبگرفتگی و کولاک برف در 28 استان کشور، از امدادرسانی و رهاسازی 679 خودرو از برف، در دو روز گذشته خبر داد.

نهم بهمن ماه با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی، سردار منتظرالمهدی مجدداً به معاونت اجتماعی فراجا بازگشت تا پلیس رویکرد اجتماعی‌تری به خود بگیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر درمان تمام بیماری ها در کشور امکانپذیر است و از کشورهای همسایه برای درمان به ایران سفر می‌کنند.

بارش برف باعث غیرحضوری شدن مدارس سه شهرستان استان تهران در روز چهارشنبه 12 بهمن شد.