سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه هدف بنیاد ملی نخبگان بازگشت سالانه هزار نخبه به کشور است، گفت: مهمترین مسئله نخبگان برای بازگشت به کشور، فراهم شدن زیرساخت‌های معیشتی و فعالیت حرفه‌ای است.

روابط عمومی دادگستری کل استان تهران، آدرس جدید دادگاه‌های کیفری یک استان تهران و آدرس جدید دادسرای عمومی و انقلاب تهران ناحیه 29 و مجتمع قضایی شهید فهمیده را اعلام کرد.

برادرم قبل از مرگش به من گفته بود که یک زن پرستار با اجازه پسرش به خانه رفت و آمد داشته و داروهایی به او تزریق کرده که همین باعث ایجاد عفونت شده است و من هم احتمال می‌دهم مرگ برادرم طبیعی نبوده است!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 10 زن و مرد عضو شرکت هرمی کیونت در تهران خبر داد و گفت: این افراد 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

شهردار منطقه 5 با اشاره به احداث و افتتاح باغ گلاریس با مصوبه شورا و تاکید شهردار تهران گفت: سال 95 این ملک در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت اما متاسفانه سال‌ها از این مجموعه استفاده‌ای نمی‌شد علیرغم اینکه ظرفیت خوبی در این ملک وجود داشت.

شهردار تهران گفت: بودجه شهر تهران با رقم 78 هزار و 475 میلیارد تومان تقدیم شورای شهر تهران شد که 30 هزار میلیارد تومان در ارتباط با حوزه عمران و حمل و نقل اختصاص داده شد؛ سرجمع بودجه و این تبصره؛ رقم بودجه به حدود 108 هزار میلیارد تومان رسید.

سازمان نظام پرستاری در بیانیه‌ای به وزارت بهداشت و مسئولان ذی‌ربط نسبت به روندهای موجود در توجه به مسائل و مشکلات جامعه پرستاری، از جمله قوانین بهره‌وری و تعرفه‌گذاری و نیز مجوزهای استخدامی گروه پرستاری هشدار داد.

تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تهران، شنبه 15 بهمن آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

پس از گذشت چندین ماه از تذکر سازمان امور مالیاتی نسبت به فرار مالیاتی پزشکان همچنان برخی از پزشکان از نصب و استفاده کارتخوان در مطب خود امتناع می‌کنند؛ بیش از 50 درصد گزارش‌های فرار مالیاتی مربوط به پزشکان است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا درباره ترفند کلاهبرداران سایبری با موضوع "جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای هموطنان زلزله‌زده " هشدار داد.

استاندار تهران از افتتاح 874 پروژه در دهه فجر امسال در سطح استان تهران با اعتبار 26 هزار و 500 میلیارد تومان خبر داد.

دیوان عالی کشور اعلام کرد: قرار توقف اجرای حکم محمد قبادلو، در پی درخواست مجدد اعاده دادرسی وکیل نامبرده در دیوان عالی کشور صادر شد.

جمعی از نمایندگان پارلمان عراق در دیدار دبیر ستاد حقوق بشر تاکید کردند برای کشف حقایق پرونده شهید سلیمانی و مجازات جنایتکاران در کنار ایران قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بازگشایی محور هراز که به دلیل بارش برف و ریزش بهمن مسدود شده بود، خبر داد.

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رد درخواست هلال‌احمر ترکیه برای کمک به زلزله‌زدگان خوی را تکذیب کرد.