سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق، سازمان محیط زیست از پرداخت 70 درصد هزینه‌های دادرسی در بودجه سال آینده معاف شد.

دهکده ایرانی با رویکرد ترویج طب سنتی، سبک زندگی سالم و توریسم سلامت طی مراسمی با حضور دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مردمی‌سازی دولت در منطقه جماران تهران افتتاح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: میانگین عمر جامعه ایرانی بعد از انقلاب از 57 سال یه 77 سال رسیده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها از آمادگی شهرداری‌ها برای همکاری با دولت برای احداث "مسکن استطاعت‌پذیر" خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا باری از دوش دولت برداریم.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش از رفع ابهام رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین خبر داد و گفت: احکام رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین مانند سایر معلمان از 31 شهریور 1400 اعمال می‌شود.

روزنامه اطلاعات روز یکشنبه 18 آذر ماه سال 1341 با یک تیتر خاص و ماندگار به نقل از اسدالله علم؛ نخست‌وزیر رژیم پهلوی منتشر شد: "تعداد بیسوادها وحشتناک است. ماجرای انتشار این تیتر تاریخی چیست؟

وزیر نیرو با بیان اینکه برنامه خوبی برای برای تولید برق از منابع تجدید پذیر داریم، گفت: از مرز تولید 1000 مگاوات انرژی تجدید‌پذیر عبور کردیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: براساس وعده سازمان امور استخدامی، وزارت بهداشت تا پایان سال حدود 40 هزار استخدام دارد که بیش از نیمی از آن به گروه پرستاری اختصاص دارد.

یک کارشناس محیط زیست گفت: وقتی که تالابی خشک شده و تبدیل به کانون ریزگرد می‌شود، ذرات میکرونی بستر تالاب با حداقل قدرت وزش باد، پراکنده شده و از طریق چشم و پوست و تنفس جذب شده و سبب بروز بیماری‌های صعب‌العلاج می‌شوند!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره افزایش بودجه سازمان با بیان اینکه سعی می‌کنیم که معادله بودجه دولت را بهم نزنیم اما ممکن است که مقداری افزایش اعتبار داشته باشیم، گفت: بودجه سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به بقیه دستگاه‌ها رشد خیلی خوبی داشته است.

یک مرد جوان در رابطه با قتل پدرخوانده‌اش در شرق تهران، بازداشت شد.

شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون عدد 52 را نشان می‌دهد و در آستانه هوای "پاک" قرار دارد و شهروندان بیش از 10 منطقه از تهران در حال تجربه تنفس هوای "پاک" هستند.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه هدف بنیاد ملی نخبگان بازگشت سالانه هزار نخبه به کشور است، گفت: مهمترین مسئله نخبگان برای بازگشت به کشور، فراهم شدن زیرساخت‌های معیشتی و فعالیت حرفه‌ای است.

روابط عمومی دادگستری کل استان تهران، آدرس جدید دادگاه‌های کیفری یک استان تهران و آدرس جدید دادسرای عمومی و انقلاب تهران ناحیه 29 و مجتمع قضایی شهید فهمیده را اعلام کرد.

برادرم قبل از مرگش به من گفته بود که یک زن پرستار با اجازه پسرش به خانه رفت و آمد داشته و داروهایی به او تزریق کرده که همین باعث ایجاد عفونت شده است و من هم احتمال می‌دهم مرگ برادرم طبیعی نبوده است!