یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان در سال 2025 میزبان مجمع عمومی و هیأت مدیره آمبودزمان‌های کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران است.

همزمان با اول محرم‌، ماه نهضت بزرگ سید شهیدان و سرور اولیای خدا پویش پیر غلامان در پایتخت اکران شد.

بیش از 700 هزار هکتار از جنگل‌های اندونزی از سال 2001 تاکنون برای استخراج معادن از بین رفته است.

سازمان نظام پزشکی کشور به مناسبت انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر و از وی درخواست کرد که حوزه سلامت را جزو اولویت‌های اصلی دولت خود بداند.

قائم‌مقام کمیته امداد از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد و گفت: در قالب این پویش 6 هزار آشپزخانه در سراسر کشور روزانه غذا طبخ و در اختیار نیازمندان و فقرا قرار می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به فرارسیدن ایام محرم، توصیه‌هایی برای رانندگی ایمن ارائه کرد.

یک کارشناس محیط زیست گفت: دولت شهید رییسی بدون اینکه شعار محیط زیستی بدهد روی کار آمد و از نظر بنده عملکرد مطلوبی داشت که می‌توان آن را یکی از نکات مثبت دولت سیزدهم قلمداد کرد.

در حالی که قرار بود نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم اعلام شود، این احتمال وجود دارد که اعلام نتایج به بعد از کنکور موکول شود.

دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی ایران روند تجویز داروهای تک نسخه‌ای برای بیماران در شرایط خاص را تشریح کرد.

مرد جوانی که در یکی از پارک‌های جنوب تهران مرتکب جنایت شده بود با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار قلم انواع انواع تجهیزات تتو قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص ورود واگن‌های چینی به کشور گفت: تمام مراحل پیگیری و اجرایی آن به اتمام رسیده است و مشکلی برای ورود واگن‌ها با تغییر دولت ایجاد نخواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: در ایام اربعین سال گذشته حتی یک مورد مرگ بر اثر گرمازدگی نداشتیم.

بیش از 60 هزار مفر از زائران ایرانی از مکه مکرمه خارج شده‌اند.

به دنبال قتل شرور غرب تهران با ضربه چاقو در کافه باغچه محله کن، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

هوای تهران بعد از تداوم 6 روز آلودگی، در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.