یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی مسئولیت عمومی در قبال میراث فرهنگی و میراث طبیعی پرداخت.

سامانه ارسال آثار به بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران تا روز چهارشنبه 20 تیر 1403 پذیرای متقاضیان خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به صدور هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع باد و توفان شدید و گسترش گرد و خاک در جنوب و غرب استان هشدار داد و از گروه‌های حساس خواست امروز و فردا را در خانه بمانند.

نتایج نهایی آزمون آموزگاری سال 1403 در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه 40 درصد از حریق‌های بازار به دلیل کابل‌های برق است، گفت: متاسفانه حتی خودروهای معمولی سازمان آتش‌نشانی و نردبان‌های ما به واسطه کابل‌های برق آویزان، امکان تردد ندارد.

وزیر ارتباطات گفت: خانواده بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور هم در این آزمون مثل سه انتخابات گذشته سنگ تمام گذاشتند که نتیجه آن پوشش ارتباطی 100 درصدی شعب اخذ رای در شهرها و روستاهاو دریافت برخط بیش از 99.2 درصد استعلامات در سراسر کشور بود.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران گفت: برگزاری 5 انتخابات از بهمن ماه سال گذشته تاکنون یعنی انتخابات خبرنگان رهبری، مجلس شورای اسلامی در 2 مرحله، ریاست جمهوری بسیار سخت بود و به عنوان ستاد برگزاری با جدیت این موضوعات را پیگیری کردیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران آخرین وضعیت قرارداد چین را تشریح کرد.

محسن برهانی به منظور اجرای حکم قطعی دادگاه، احضار و به زندان معرفی شد.

سازمان غذا و دارو، انواع محصولات کودک با نام تجاری Johnsons Baby و Johnsons Baby را غیرمجاز اعلام کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان با کسب امتیاز 100 از 100، رتبه نخست کشور را در محور «شفافیت و دسترسی‌پذیری اطلاعات (دولت شفاف)» در میان 162 دستگاه اجرایی کشور کسب کرد.

دبیر علمی هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ضمن اشاره به دریافت 794 مقاله و پذیرش 758 مقاله در این دوره از کنگره، گفت: مقالات پذیرش شده در حوزه‌های ژنتیک انسانی، ژنتیک گیاهی، ژنتیک جانوری، ملاحظات اخلاقی و ایمنی و سلول‌های بنیادی هستند.

مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با بیان این که نمک‌های رنگی و سنتی، آلوده به فلزات سنگین هستند، گفت: نمک خوراکی به صورت استخراج شده از آب دریا دارای ناخالصی‌های فراوانی است.

وزارت بهداشت دستورالعمل بهداشت محیط و اطعام در ایام سوگواری محرم و صفر 1403 را ابلاغ کرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: آخرین زمان ثبت‌نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) برای سال تحصیلی 1404-1403 تا 21 تیرماه سال جاری تمدید شد.

وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی بعد از برگزاری کنکور خبر داد.