یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: داشتن کارت معاینه فنی برای موتورسکیلت همانند خودرو اجباری است.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت های تردد در بزرگراه شهید همت پس از یک شبانه روز برداشته شد.

کادر درمان که پیش از انتخابات با نوشتن نسخه حضور مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده بودند از صبح امروز تا ساعات پایانی شب در کنار بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی حماسه حضور آفریدند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: انتخابات منشأ قدرت ملی و نرم و نشان دهنده نقش مردم در مدیریت جامعه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با دعوت از آحاد مردم و با تأکید بر اهمیت حضور گسترده مردم پای صندوق‌های آرا، حضور پرشور در انتخابات را "اقتدار آفرین و امنیت‌ساز" دانست.

وزیر کشور گفت: فرد منتخب مردم، رئیس‌جمهور همه است و باید براساس قانون و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند و همه باید در این راه یاری‌گر او بوده تا ان‌شاءالله شاهد پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه ها باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: الحمدالله شاهد مشارکت بسیار خوب مردم بودیم و تا به این لحظه انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش در حال برگزاری است.

زائران ایرانی که در مکه بسر میبرند آخرین آیین معنوی دعای شریف ندبه را صبح امروز قبل از عزیمت به میهن برگزار کردند.

برخی کانال‌های خبری از صبح امروز خبری را با عنوان «گسترش فیلترینگ با ریاست جمهوری...» به رئیس قوه قضاییه نسبت داده‌اند که تکذیب می‌شود.

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که آتش‌بازی و استفاده از مواد محترقه در مراسمات و جشن‌ها باعث ورود حجم بسیار زیادی از فلزات سنگین به هوا می‌شود.

در حال حاضر هوای آلوده در 12 منطقه پایتخت حاکم است.

چنانچه متهم در هر مرحله از رسیدگی قضایی یا محکوم، ادعای توبه کند، می‌تواند درخواست خود را همراه با قرائن و شواهد به مقام قضایی ارائه کند؛ در این گزارش به بررسی نحوه پذیرش و شیوه‌نامه "توبه مجرم" پرداخته‌ایم.

وزیر بهداشت با بیان این که مهار کرونا با مشارکت مردم از افتخارات دولت سیزدهم است، گفت: در دولت قبل فقط 18 میلیون واکسن تزریق شده بود.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای ربایش 4 دیپلمات ایرانی شد.

عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار از جمله گوشت، برنج و... در سامانه شهرزاد آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه گوشت گوسفند هر کیلو با قیمت 319 هزار تومان در درب منازل تهرانی‌ها خبر داد.