یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به دکتر مسعود پزشکیان؛ رئیس جمهور منتخب مردم ایران، انتخاب وی را به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک گفت و بر لزوم اجرای سیاست‌های کلی سلامت تأکید کرد.

معاون سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت دوم کنکور در هفته آخر مردادماه اعلام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: طرح‌های فرهنگی متناسب با ایام محرم بر روی بیلبوردها، عرشه پل ها و... اکران و ریسه پرچم‌های مشکی در سطح شهر تهران نصب و تخته پرچم‌های بزرگ نیز در مناطق 22گانه توزیع شده است.

آیین‌نامه تاسیس مؤسسات آموزشی، تحقیقاتی و حرفه‌ای طب سنتی ایرانی در چهارمین نشست شورای راهبردی گیاهان دارویی تصویب شد.

رئیس دیوان عدالت اداری از قوه مقننه خواست اصلاح نواقص ضروری در ماده 39 قانون تأمین اجتماعی در خصوص "اصلاح عنوان شغلی" را مورد توجه قرار دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره عدم آماد‌ه‌سازی پایتخت همزمان با آغاز محرم تذکر داد.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به برگزاری نوبت دوم کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته گفت: 63 درصد داوطلبان خانم هستند.

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که نرخ فرونشست در مزارع استان‌های مرکزی کشور ترکیه به دلیل خشکسالی و حفر چاه‌های غیرمجاز درحال افزایش است.

دادستان کل کشور و رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی کشور گفت: به‌فضل الهی، انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و سلامت برگزار شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4 میلیون نخ سیگار و 33 هزاربسته تنباکوی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 15 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی از ساعت 10 صبح امروز 17 تیر ماه 1403 آغاز شد.

فرمانده مرزبانی فراجا با اعلام یک خبر خوش؛ از توافق ایران و عراق برای بازگشایی بازارچه‌های مرزی شهرستان‌های بانه و سقز استان کردستان خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران بر تعامل مدیریت شهری با دولت چهاردهم تأکید کرد.

هوای تهران در اکثر مناطق در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

یک کارشناس محیط زیست با اشاره به مدیریت نادرست آب در کشور طی ادوار گذشته گفت: از دولت چهاردم می‌خواهم پیش از هرچیز فکری به حال مسئله آب کشور کند.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم زمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام، ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، اطلاعیه ای صادر کرد.