یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای طب سنتی برای فصل تابستان پرداخت.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد این قرارگاه در حوزه مهارت‌آموزی سربازان پرداخت.

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به این که مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌ها باید با تجویز متخصص و پزشک مربوطه انجام شود، گفت: خطر بروز مسمومیت و تداخل در پی مصرف خودسرانه مکمل‌ها وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از افتتاح 25 پروژه غیرهمسطح در سال جاری خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از نصب یونیت‌های جدید بر روی پل‌های مکانیزه در پایخت خبر داد و گفت: قطعاً در ماه‌های آتی شهروندان شرایط بهتری را از پل‌های مکانیزه خواهند دید.

بیش از 2500 قطعه سخت‌افزاری (بدنه‌های راکت و محموله‌های غیرعملیاتی رها شده) در مدار لئو وجود دارد که ممکن است برای ماهواره‌های این مدار خطرساز شوند.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، از ابتدای سال جاری تا دیروز، 146 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است.

رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به زیرساخت‌های این سازمان گفت: احراز هویت الکترونیک در مقایسه با روش‌های سنتی، باعث افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به مردم شده است.

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان مهرآفرین توضیحاتی داد.

در پارک بودیم که ناگهان مقتول آمد و یک سیلی به صورت دوستم زدم...

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 3 هزارقلم لوله و اتصالات خارجی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

نخستین جلسه دادگاه پرونده شهدای غواص با دادخواهی 42 نفر از خانواده‌های شهدای غواص به طرفیت 65 خوانده شامل دولت ایالات متحده آمریکا و سردمداران آن برگزار شد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ارائه خدمات هویتی ویژه در منزل به جانبازان، معلولان، سالمندان و توانخواهان خبر داد.

آخرین پرواز حجاج از عربستان به ایران، بامداد روز شنبه 23 تیرماه (هشتم محرم) انجام می‌شود و بدین ترتیب عملیات انتقال حج تمتع در سال 1403 پایان می‌یابد.

مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: در سال گذشته تعداد 9 مورد جدید جذام در کشور گزارش شده است که 6 نفر از آنها ایرانی و سایر بیماران از اتباع خارجی هستند.

کیفیت هوا در اکثر نقاط تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد.