جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: جوانی جمعیت یکی از مولفه‌های مهم قدرت ملی است و باعث رشد و بالندگی اجتماعی می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: رکن اساسی سپاه بر 3 مفهوم خلاقیت دانایی و یکپارچگی است.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی گفت: بر اساس پروتکل‌های سازمان همکاری‌های شانگهای، ایران یک ماه فرصت دارد تا لایحه الحاق به این سازمان را در مجلس شورای اسلامی بررسی کرده و پس از انطباق با قانون اساسی مورد تایید قرار دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از راه‌اندازی کامل پروژه بیمارستانی 1000 تختخوابی مهدی کلینیک تهران در دهه‌ی فجر امسال خبر داد.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: این فتنه‌ها تمام می‌شود اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید، پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی آمده است که وضعیت مردم را بهتر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان وقتی نتوانستند اهداف خود را محقق کنند و ناکام شدند طبیعی است که از ایران و ملت ایران عصبانی بشوند و دست به این اقدامات ایذایی بزنند.

نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب و اجرای درست طرح ساماندهی کارکنان دولت، قالب‌های استخدامی کارکنان ساماندهی می‌شود، گفت: این طرح باعث می‌شود تا شاهد ثبات و امنیت شغلی کارکنان باشیم.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی به تحلیل سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان پرداخته است.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقرهای باقیمانده تروریست‌های تجزیه طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.

وزارت اطلاعات تصاویر پهپادی را منتشر کرده که به شکل واضح اقدامات تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد را به تصویر کشیده است.

قرارگاه حمزه سید الشهدا نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه برای مقابله با تروریست ها در شمالغرب کشور خبر داد.

رئیس جمهور با اشاره به حمایت آشکار آمریکا، فرانسه و چند کشور اروپایی دیگر از تروریست‌ها و عناصر آشوبگر، به آنها هشدار داد که حمایت از تروریسم قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید برنامه هفتم توسعه کشور برنامه‌ای تحول‌آفرین بوده و حسن استفاده از دارایی‌های کشور که امری مهم و ضروری است در این برنامه مشهود باشد.

مجمع نمایندگان استان اصفهان در بیانیه‌ای تاکید کردند: مردم استان اصفهان به جد از مسئولان دولتی و تمام دست‌اندرکاران می‌خواهند اقدام فوری برای عملیاتی شدن برنامه‌هایی انجام دهند که منجر به رفع یا کاهش قابل ملاحظه کم آبی در این استان شود.

علیرضا فخاری با تایید هیئت دولت به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.

بعد از صحبت‌های رعنا رحیم‌پور، مجری بی‌بی‌سی علیه شبکه سعودی اینترنشنال این بار مجری "من و تو" علیه این شبکه سعودی صحبت کرد.