دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور گفت: حذف دوره‌های آموزش عالی در دستگاه‌های اجرایی به دانشجویان اطمینان می‌دهد که وقتی توانمندی‌های آموزشی را خوب فرا گیرند، می‌توانند در مسیر تحصیلی و شغلی خود رشد کنند.

وزیر کشور از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره ناآرامی‌های اخیر خبر داد.

معاون اول رئیس‌جهور و نخست‌وزیر بلاروس بر گسترش مناسبات اقتصادی در شرایط تحریم تأکید کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حمله موشکی که امروز این نیرو به مواضع گروهک تجزیه‌طلب «پاک» داشت، گفت: حملات سپاه تا رفع تهدید و خلع سلاح گروهک‌ها ادامه دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن مخالفت خود و کمیسیون متبوعش با هرگونه طرحی در خصوص ممنوع الخروج کردن دانشجویان، گفت: هیچ طرحی در این باره در دستور کار صحن یا کمیسیون آموزش مجلس قرار ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام پارلمان اروپا در تعلیق تماس مستقیم با مجلس شورای اسلامی، یک فرار به جلو است، زیرا در 2 سال گذشته تماس مستقیمی بین مجلس ایران و آنها وجود نداشته است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: روابط سیاسی دو کشور در سطح خوب و طولانی است اما روابط اقتصادی با این میزان تناسبی ندارد که مصمم هستیم روابط اقتصادی را به سطح روابط سیاسی برسانیم. عزم دو کشور ارتقای روابط است و امیدوارم این سفر در این‌باره موثر باشد.

شورای انضباطی دانشگاه صنعتی شریف از صدور احکام بدوی برای 13 دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

شبکه سعودی اینترنشنال در روزهای گذشته در گفتگو با سران احزاب تجزیه‌طلب کردستان و چهره‌های ضدانقلاب ضمن دعوت به تجزیه‌طلبی، خواستار حمله نظامی به ایران نیز شده است.

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعاتی پیش حملات خود علیه مقر گروهک تروریستی پاک را آغاز کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح مدیریت تعارض منافع در مجلس را تشریح کرد.

شهریار افندی‌زاده با حکم رئیس‌جمهور سرپرست وزارت راه شد.

نخست‌وزیر بلاروس با استقبال معاون اول رئیس‌جمهور وارد تهران شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بروز اغتشاش و ناآرامی در کشور نه‌تنها منجر به حل‌وفصل مشکلات اقتصادی نمی‌شود بلکه زمینه فرار سرمایه و تشدید چالش های اقتصادی را فراهم می‌آورد.

در روزهای گذشته یکی از هواداران همجنس‌بازی مدعی شد که نیکا شاکرمی همجنس‌باز بوده است؛ ادعایی که به سرعت با واکنش خاله نیکا مواجه شد.