یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که چند روزی است دشمن با مأیوس شدن از همراهی مردم با تجمعات و اعتصابات وارد فاز مسلحانه شده، این انتظار از دستگاه‌های ذیربط می‌رود که با کنار گذاشتن مماشات، با نشر هرگونه افترا در فضای مجازی بویژه از سوی چهره‌هایی با سابقه سیاسی برخورد کند.

رهبر انقلاب درباره صحنه‌گردانان حوادث اخیر گفتند: ادعا میکنند طرفدار ملت ایران هستند در حالیکه ملت ایران، ملت مسلمان و ملت قرآن و امام حسین است؛ کسانیکه به امام حسین و به اربعین و راهپیمایی میلیونی آن اهانت و بی‌حیایی می‌کنند، طرفدار ملت ایران هستند؟

دبیر اجلاس روسای دانشگاههای بزرگ گفت: دانشگاههای برتر امسال ردیف بودجه جدا می گیرند.

"امیرکبیر" با یک دست در جنگ با نیروهای پیشران تجزیه ایران بود و با دست دیگر اصلاح امور دولت؛ اینک نام امیر کبیر بر تارک تاریخ ایران می‌درخشد و راه او پیش روی ماست."

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات مجلس تا پایان آذر ماه در دستورکار جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در سیستم اجرا مدیران باید مقداری علاقه بیشتری و تحرک بیشتری برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار داشته باشند.

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی راهکارهای 15 گانه کم هزینه و زودبازده برای کاهش آلودگی هوا پرداخت.

جمعی از مردم اصفهان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رئیس جمهور گفت: کشور در مسیر پیشرفت است و ما هم گفتیم نگاه‌مان به لبخند و اخم غرب نیست، ما اصحاب «ما می‌توانیم» هستیم و برای انجام کار، اشکال وارد نمی‌کنیم و با مردمی جنگ را اداره کرده، مشکلات را تحمل کردند و ذلت نپذیرفتند، می‌خواهیم به قله‌ها برسیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی حوادث تروریستی ایذه و اصفهان در این کمیسیون خبر داد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پی شهادت دانشجویان بسیجی در مشهد پیامی صادر کرد.

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از تصویب کلیات طرح دستورالعمل اجرایی تشکیل فراکسیون‌های مجلس در جلسه اخیر این کمسیون خبر داد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور در پیامی درباره شهادت دو دانشجوی بسیجی در مشهد تاکید کرد: شهادت دانشجویان اثبات کننده تداوم راه رجب بیگی ها از سوی جوانان است.

مادر کیان پیرفلک در گفتگویی به موضوعاتی مثل شب تلخ حادثه و همچنین حواشی مطرح شده درباره مواضع خود پرداخته است.

یک منبع مطلع به تسنیم گفت که علی کریمی از تحریک‌کنندگان آشوبها بعد از اخراج از دبی توسط مسولان اماراتی، ابتدا به مدت کوتاهی در آلمان اقامت داشته و سپس به کانادا رفته است.

میدل ایست به نقل از یک منبع آگاه در دوبی گفت که امارات متحده عربی علی کریمی از محرکان آشوب و اقدامات تروریستی در ایران را از کشور خود اخراج کرده است!