یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال با بخشنامه اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید آن را در عمل احساس کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما در حوزه فضایی اخیراً توانستیم به لطف الهی ماهواره بر قائم 100 را پرتاب کنیم که این ماهواره بر سوخت جامد است، گفت: در سال جاری اولین ماهواره را با ماهواره بر قائم 100 در مدار قرار خواهیم داد.

علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود اقدام به بازنشر پیامی کرد که در آن از آشوب‌گران خواسته شده بود تا به خودروهای شخصی - که به آن مشکوک می‌شوند - حمله کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم از تعطیلی دانشگاهها از ساعت 14 برای بازی فوتبال ایران انگلیس خبر داد.

کارشناس مسائل سیاسی در یک پیام ویدیویی نسبت به حمله ترول ها و ربات های سعودی به تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی های جام جهانی واکنش نشان داد.

چرا شبه رسانه ایران اینترنشنال سعودی تروریست است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس گفت: شانگهای بستری برای استفاده از ارزهای ملی بین کشورها به جای دلار است؛ این ویژگی به کشورهای تحریم شده از سوی آمریکا کمک می‌کند تا فشار تحریم‌ها را خنثی کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: 60 درصد آلودگی های هوای تهران به خاطر موتورسیکلت هاست اما خیلی از این موتورسیکلت‌ها برای قشر ضعیف جامعه‌اند و باید اقداماتی از سمت دولت صورت بگیرد تا بتوانند این افراد وسایل نقلیه خود را تعویض کنند.

در پی درخواست برخی کارکنان سعودی‌اینترنشنال برای همکاری با دستگاه اطلاعاتی و احتمال فرار برخی دیگر از آنان، دولت انگلیس تا اطلاع ثانونی خروج همه آنها از این کشور را ممنوع کرد.

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان گفت: پیرو رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، عوامل حادثه تروریستی وشهادت 3 نفر از مدافعان امنیت در اصفهان دستگیر شدند.

عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت در استان اصفهان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه صاحب الزمان دستگیر شدند.

جمعه 27 آبان، رئیس مجلس راهی منزل شهید شد، من هم خودم را رساندم، خانه‌ای در شهرکی اطراف کمالشهر، با همان مختصاتی که در تصاویر بود، اما شاید تنگ‌تر، مفروش شده با فرش‌های ماشینی چند سال قبل، باورش شاید برای خیلی از مردم سخت باشد...

وزیر ارتباطات درباره ماهواره ناهید گفت: این ماهواره به‌زودی پرتاب می‌شود و در تلاش هستیم پرتاب آن امسال انجام بگیرد.

4 دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف آزاد شدند.

حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.

سران سه قوه در جلسه امروز خود بر تسریع رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی تاکید کردند.