جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

نشست تحلیل جامعه شناسی اعتراضات اخیر با حضور جبار رحمانی، عضو هیئت علمی موسسه مطالعات فرهنگی و حامد حاجی‌حیدری، استادیار گروه دانش اجتماعی مسلمین به میزبانی بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

وزیر علوم گفت: میزان نیازی که توسط وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود، یکی از ملاک‌های پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف است.

سردبیر خبرگزاری تسنیم گفت: رسانه‌های معاند مانند اینترنشنال سعودی و بی بی سی فارسی قبل از اتفاقات اخیر روی مسئله اربعین سرمایه‌گذاری کرده بودند.

چند ثانیه سرچ در گوگل کافی است تا مشخص کند تصویر مورد ادعای علی کریمی، روز 16 می 2022 یعنی 26 اردیبهشت 1401 (6 ماه پیش) از سوی صفحات یک گروه تروریستی تجزیه‌طلب منتشر شده است.

فیلم دستگیری عوامل حادثه تروریستی اصفهان منتشر شد؛ در آن حادثه سه نفر از نیروهای امنیتی و بسیج به شهادت رسیدند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه به زودی کار بررسی کارگروه تخصصی برروی طرح ساماندهی تجمعات به پایان می‌رسد، گفت: گزارش این موضوع در صحن کمسیون شوراها نیز نهایی شده و پس از آن طرح در جلسه علنی بررسی خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال با بخشنامه اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید آن را در عمل احساس کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما در حوزه فضایی اخیراً توانستیم به لطف الهی ماهواره بر قائم 100 را پرتاب کنیم که این ماهواره بر سوخت جامد است، گفت: در سال جاری اولین ماهواره را با ماهواره بر قائم 100 در مدار قرار خواهیم داد.

علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود اقدام به بازنشر پیامی کرد که در آن از آشوب‌گران خواسته شده بود تا به خودروهای شخصی - که به آن مشکوک می‌شوند - حمله کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم از تعطیلی دانشگاهها از ساعت 14 برای بازی فوتبال ایران انگلیس خبر داد.

کارشناس مسائل سیاسی در یک پیام ویدیویی نسبت به حمله ترول ها و ربات های سعودی به تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی های جام جهانی واکنش نشان داد.

چرا شبه رسانه ایران اینترنشنال سعودی تروریست است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس گفت: شانگهای بستری برای استفاده از ارزهای ملی بین کشورها به جای دلار است؛ این ویژگی به کشورهای تحریم شده از سوی آمریکا کمک می‌کند تا فشار تحریم‌ها را خنثی کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: 60 درصد آلودگی های هوای تهران به خاطر موتورسیکلت هاست اما خیلی از این موتورسیکلت‌ها برای قشر ضعیف جامعه‌اند و باید اقداماتی از سمت دولت صورت بگیرد تا بتوانند این افراد وسایل نقلیه خود را تعویض کنند.

در پی درخواست برخی کارکنان سعودی‌اینترنشنال برای همکاری با دستگاه اطلاعاتی و احتمال فرار برخی دیگر از آنان، دولت انگلیس تا اطلاع ثانونی خروج همه آنها از این کشور را ممنوع کرد.

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان گفت: پیرو رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، عوامل حادثه تروریستی وشهادت 3 نفر از مدافعان امنیت در اصفهان دستگیر شدند.