دوشنبه 16 مهر 1403

تسهیل در تردد مدیران و کنترل کرونا در کارخانه های ساوه مطلوب است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تسهیل در تردد مدیران و کنترل کرونا در کارخانه های ساوه مطلوب است

ساوه - ایرنا - رئیس انجمن مدیران صنایع شهرستان ساوه گفت: تردد مدیران و پرسنل واحدهای تولیدی در دوران محدودیت ها به سهولت انجام می شود و شیوع ویروس کرونا نیز در کارخانه ها تحت کنترل است.

«سعید رضوانی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با پیگیری های مکرر اتاق بازرگانی و انجمن مدیران صنایع ساوه برای تردد بین شهری و درون شهری مدیران و پرسنل واحد های صنعتی مستقر در شهرستان های ساوه و زرندیه و مساعدت فرمانداران و استاندار مرکزی در زمان محدودیت های 2 هفته ای، مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی اظهار داشت: موضوع تردد مدیران در جلسه ویدئوکنفرانس روز 28 آبان با حضور استاندار و سایر مسئولان از سوی اتاق بازرگانی و انجمن مدیران صنایع به عنوان نماینده واحدهای فعال در ساوه و زرندیه مطرح و پیرو مصوبه این جلسه، مجوز تردد بین شهری و درون شهری صادر شد.

به گفته او، طبق مصوبه جلسه مذکور مسئولیت بررسی و تأیید درخواست های مجوز تردد بین شهری و دورن شهری واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان ساوه و زرندیه بر عهده اتاق بازرگانی و انجمن مدیران صنایع ساوه قرار گرفت و به سرعت مراتب از طریق فضای مجازی به مدیران صنایع اطلاع رسانی شد.

رضوانی افزود: با ساماندهی، پایش و برنامه ریزی مطلوب برای تردد مدیران صنایع مجوز تردد برای حدود 500 شرکت تولیدی شهرستان ساوه و زرندیه در روز 29 آبان صادر شد و بدین ترتیب تردد ضروری صنعتگران در دوران ممنوعیت و محدودیت های اعلام شده بدون مشکل انجام می شود.

شیوع کرونا در صنایع ساوه تحت کنترل است

رئیس انجمن مدیران صنایع شهرستان ساوه در ادامه، اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا در کشور، به دلیل درایت و همکاری مدیران صنایع و واحدهای تولیدی به خصوص در شهرستان ساوه میزان کنترل و ابتلا به کرونا نسبت به سایر مشاغل کمتر است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اقدامات جدی از سوی صنایع در زمینه غربالگری، ضدعفونی محیط کارخانه ها و سرویس های رفت و برگشت حامل کارگران، غذاخوری و رختکن واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

رضوانی تاکید کرد: واحدهای تولیدی شهرستان ساوه از نظر سلامت نیروهای انسانی و کارگران شاغل در وضعیت مطلوبی قرار دارند البته این شرایط را مدیون همکاری دستگاه‌های اداری، مدیریت شهر صنعتی و سایر ارگانها به خصوص دانشکده علوم پزشکی و بهداشت حرفه ای هستیم. رئیس انجمن صنایع شهرستان ساوه اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده، مشخص شد منشأ اغلب موارد ابتلای مثبت در کارخانه ها از سوی خانواده های پرسنل بوده است زیرا پروتکل های بهداشتی از سوی پرسنل شاغل در صنایع و مدیران آنها با حساسیت بالا اجرا می شود و وضعیت واحدها از حیث شیوع کرونا و موارد ابتلا به مراتب مطلوب تر از سایر بخش ها و مشاغل جامعه است.

شهرستان ساوه دارای افزون بر 600 کارخانه با ظرفیت اشتغال 45 هزار نفر است و به همین دلیل یکی از قطب های صنعت کشور محسوب می شود.

*س_برچسب‌ها_س*