یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تشکر انجمن رسانه‌های ورزشی از ساترا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تشکر انجمن رسانه‌های ورزشی از ساترا

انجمن رسانه‌های ورزشی ایران، بابت ایجاد سهولت در پخش رقابت های جام جهانی از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اتمام و رقابت های جام جهانی در شهر دوحه و قهرمانی تیم آرژانتین و پوشش تصویری خبری و چند رسانه ای کامل این رویداد بزرگ از سوی رسانه های ایران، انجمن رسانه های ورزشی بابت ایجاد تسهیلات در استفاده از تصاویر رقابت‌های جام جهانی از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) تشکر کرد.

رقابت های جام جهانی 2022 یکی از سرگرم کننده ترین دوره های تاریخ این رقابت ها بود که در قطر برگزار شد و با توجه به اینکه حق پخش تلویزیونی و اینترنتی به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واگذار شده بود، رسانه‌های ورزشی توانستند با مساعدت ساترا اقدام به پخش این رقابت ها بنمایند که این مسئله با استقبال مخاطبان و رسانه‌های ورزشی مواجه شده است.

در پیام این انجمن آمده است تصمیم صحیح ساترا در خصوص پخش گسترده رقابتهای جام جهانی 2022 از طریق سکوهای پخش متعدد، باعث سهولت و دسترسی بهتر مخاطبان برای تماشای این مسابقات گردید و استقبال بیشتر مخاطبان از این رقابت ها در طول تاریخ برگزاری این مسابقات موید این تصمیم صحیح بود.

انجمن رسانه‌های ورزشی امیدوار است این نگاه مثبت در آینده نیز ادامه داشته باشد.