دوشنبه 16 مهر 1403

تشکیل کمیته استانداردسازی فنی در زمینه حمل و نقل هوشمند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تشکیل کمیته استانداردسازی فنی در زمینه حمل و نقل هوشمند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه‌های حمل و نقل هوشمند به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار شد.

از سوی سازمان ملی استاندارد، دبیرخانه کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند (Iso/tc204) به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتقل شده است. بر این اساس، این سازمان احکام مربوط به دبیر و نایب رئیس این کمیته فنی دبیرخانه کمیته فنی تطبیقی استانداردهای بین‌المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند (Iso/tc204) را صادر کرد. شهاب خدا مرادی به عنوان دبیر کمیته، دکتر سید جلال موسوی و داود دایی‌نژاد نایب رئیس این کمیته فعالیت خواهند داشت. این کمیته به مدت 3 سال در این ستاد فعالیت خواهد کرد. تعامل دو سویه و مشارکت در تدوین استانداردهای بین‌الملی در حوزه حمل و نقل هوشمند از برنامه های این کمیته به شمار می‌رود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی حمل و نقل هوشمند استانداردهای بین المللی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
تشکیل کمیته استانداردسازی فنی در زمینه حمل و نقل هوشمند 2