دوشنبه 2 مهر 1403

تعداد شهدا در لبنان به 274 نفر رسید

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تعداد شهدا در لبنان به 274 نفر رسید

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور، تا این لحظه 274 نفر به شهادت رسیده و 1024 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، همزمان با تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در جنوب لبنان، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد 800 هدف متعلق به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده است.

وزیر بهداشت لبنان هم اعلام کرده در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور، تا این لحظه 274 نفر به شهادت رسیده و 1024 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به جنوب لبنان که به شهادت و زخمی شدن صدها نفر منجر شده، را به شدت محکوم کرد.

جنبش مذکور تأکید کرد حملات وحشیانه گسترده دشمن صهیونیستی به لبنان جنایتی جنگی است که بیانگر ماهیت دشمن نازی صهیونیستی و بحرانی است که نتانیاهو در آن گرفتار شده است.

حماس بر همبستگی کامل خود با حزب الله و ملت لبنان در مقابله با جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی تاکید کرد این جنبش از دیوان دادگستری بین‌المللی خواست سران رژیم صهیونیستی را به عنوان جنایتکار جنگی تحت تعقیب و بازداشت قرار دهد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید