یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

تلاش برای توسعه فرهنگ دینی و قرآنی یک اصل و رویکرد اولویت دار است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تلاش برای توسعه فرهنگ دینی و قرآنی یک اصل و رویکرد اولویت دار است

حجت الاسلام ادیانی گفت: تلاش برای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی در نیروی انتظامی یک اصل و رویکرد اولویت دار است.

حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان با 11 اسفند ماه سال جاری گفت: ملت ایران اسلامی با حضور پر شور و شعور خود در صحنه و عرصه مشارکت در انتخابات، حماسه ماندگار آفریدند و مثل همیشه دشمنان دین و آیین ملت ایران اسلامی را ناکام گذاشتند؛ البته که خانواده بزرگ انتظامی نیز در عمل به تکلیف شرعی در عرصه "مشارکت در انتخابات"، حضور مثال زدنی و پرشوری داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ادامه اظهار داشت: در همین رهگذر، از تلاش شبانه روزی آحاد فرماندهان و کارکنان شریف انتظامی از مرز تا مرکز برای " امنیت آفرینی " مثال زدنی صمیمانه تشکر می‌کنم و صمیمانه‌ترین قدردانی‌ها را به فرمانده مقتدر و محبوب انتظامی، سردار بزرگوار " احمد رضا رادان " تقدیم می‌کنم؛ چراکه هر فردی با اندکی انصاف به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی برای امنیت آفرینی اذعان دارد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم، مطرح کرد: ان شاء الله همه ما بتوانیم از برکات ماه شعبان بهره کافی ببریم و از فیوضات ضیافت الله و ماه مبارک رمضان نیز بهره حداکثری ببریم و از این ایام نورانی برای انس بیشتر با خداوند و قرآن استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکرم که به برکت انقلاب اسلامی و در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی، در این سرزمین شاهراه بزرگی به سوی همه کسانی که بخواهند از فرش به عرش و از ملک تا ملکوت سیر کنند، گشوده شده و می‌توانیم از نعمت و برکت قرآن و عترت بهره‌مند شویم؛ به برکت تعالیم قرآنی، امروز جمهوری اسلامی ایران بستر مناسبی را برای تعالی همه انسان‌های حق جو و حق طلب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه انتظامی کشور بستر رشد و کمال است، خطاب به آحاد فرماندهان و کارکنان پلیس که توفیق پوشیدن لباس خدمت به مردم را در سنگر تامین و حفظ نظم و امنیت را دارند، گفت: بر خود ببالیم که توفیق سربازی امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " را دارید و به شکرانه این توفیق، لحظه‌ای از خدمت صادقانه غافل نشویم.

وی تاکید کرد: عمر در گذر است و خوشا به سعادت کسانی که لحظه لحظه عمرشان را برای تقرب پروردگار، انس و راز و نیاز با خالق هستی‌ها و خدمت به خلق خدا بهره می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ادامه با اشاره به رویکرد جدی در فراجا برای توسعه و تعمیق انس با قرآن و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مجموعه انتظامی کشور خاطر نشان کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در این سازمان، حائز اهمیت و جایگاه رفیع و اهمیت بسیار بالایی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم تلاش برای گره گشایی در ابعاد مختلف از مسائل کارکنان انتظامی و توجه به خانواده هایشان تاکید و تصریح کرد: همه ما به عنوان مسئول، برای گره گشایی از مشکلات و نیاز‌های کارکنان خدوم انتظامی و صد البته اعضای وابسته فراجا مسئولیم و باید دغدغه مندانه و متعهدانه پیگیررفع مشکلات به ویژه بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی آنان باشم چراکه نیرو‌های جان بر کف پلیس شایسته بهترین‌ها هستند.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال کمک بخواهیم که بتوانیم وظیفه مان را نسبت به دین مبین اسلام و قرآن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا و خانواده هایشان انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی